Audi

Audi 100 2.8 Avant Quattro C4 1992 – 65000 PLN – Wrocław

Jeżeli przyzwyczailiście się, że w ofercie jeżeli stan jest fantastyczny, to zazwyczaj wersja przeciętna, to tym razem jest inaczej. To Audi 100 2.8 Avant Quattro C4 ma niespotykanie niski przebieg i robi coś naprawdę dobrego, czyli łączy przyjemne z pożytecznym. Napędza je mocny silnik V6 zestawiony z dającym wiele przyjemności z jazdy stałym napędem na cztery koła. Ma też świetne, welurowe wnętrze, takie, jakiego w dzisiejszych czasach już nie odnajdziemy w żadnym samochodzie. Jeżeli kochacie motoryzację lat 90., z pewnością możecie odnaleźć w nim dobre miejsce dla siebie, a jeżeli przyjdzie Wam ochota pojechać nim na wakacje – to doskonale, bo to wersja Avant, w której przepastnym bagażniku zmieścicie wszystko, czego dusza zapragnie.
Czytaj dalej Audi 100 2.8 Avant Quattro C4 1992 – 65000 PLN – Wrocław

Audi RS4 B7 2007 – 128000 PLN – Wrocław

Drugie Audi RS4 zbudowane zostało na platformie B7. Propozycja quattro GmbH została zaprezentowany w lutym 2005 roku podczas uroczystości Audi „quattro Night” w siedzibie firmy w Ingolstadt w Niemczech. Samochód oferowany był w nadwoziu kombi, cabrio oraz sedan, czyli takim jak prezentowane w ogłoszeniu. Pierwsza setka jest tu w zasięgu już po 4,8 s, a prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Wizualnie od modelu S4 różni się jeszcze bardziej poszerzonymi nadkolami i większymi wlotami, które łapią powietrze dla dwóch dodatkowych chłodnic płynu. We wnętrzu zawitało włókno węglowe, licznik okrążeń, system audio Bose, a także oznaczenia RS4 i aluminiowe nakładki na pedały i podnóżek. Silnik V8 4,2 l w B7 RS4 ma wspólny blok z tym z modelu R8 i oferuje 420 KM, czyli ponad 100 KM z litra pojemności, co zawsze robi wrażenie w silniku wolnossącym, podobnie jak czerwone pole przy 8250 obr./min w jednostce o tak dużej pojemności.
Czytaj dalej Audi RS4 B7 2007 – 128000 PLN – Wrocław

Audi S6 C4 Avant 1995 – 102226 PLN – Wiązowna

Ur-S6 to zwyczajowa nazwa S6 generacji C4, która szczególnie przyjęła się na rynku USA. Znaczenie ma analogiczne, jak określenie Ur-quattro, czyli jest to pierwsze, oryginalne S6. To co je wyróżnia to rzędowy, pięciocylindrowy, wzdłużnie umieszczony silnik o konstrukcji 20-zaworowej, wzmocniony turbosprężarką. Choć duże kombi z mocnymi silnikami mają się świetnie, wszystko wskazuje na to, że pięciocylindrówki to odchodzący gatunek. Jedynym przedstawicielem z rzędową turbodoładowaną piątką pozostał już tylko jeden model Audi – RS3, jednak o zgoła innej koncepcji sytuowania napędu – poprzecznie i z napędem realizowanym przez Haldex, a nie kultowe Quattro z mechanicznym Torsenem. Ten egzemplarz to bardzo unikalna konfiguracja, powstała w ilości 32 sztuk (według danych Audi of America Inc.) Warto zauważyć, że każde S6 nie będące już V8, a legendarnym R5, to już wyjątkowy egzemplarz, nie tylko dla fanów marki.
Czytaj dalej Audi S6 C4 Avant 1995 – 102226 PLN – Wiązowna

Audi 100 S Coupe 1972 – 59000 PLN – Warszawa

Dziś Audi okupuje wszystkie elementy rynku, ale przeszło pół wieku temu sytuacja była zgoła odmienna. W ofercie były tylko skromne sedany, i dopiero Audi 100 Coupe S jako debiutujące na rynku w 1970 roku przełamało ten trend, będąc pierwszym model marki obliczonym na blask i sławę. Ówczesna prasa używała nawet porównań do Astona Martina DBS i Fiata Dino, choć mechanika niemieckiego auta była zdecydowanie bardziej powszednia i oparta o popularny, przednionapędowy model Audi 100 C1. Sprzedaż nigdy nie była masowa, choć po latach zainteresowanie tym klasykiem rośnie, na co wpływ ma z pewnością fantastyczna linia i design jego nadwozia. Ten egzemplarz to projekt w trakcie renowacji.
Czytaj dalej Audi 100 S Coupe 1972 – 59000 PLN – Warszawa

Audi A8 W12 D3 2005 – 89900 PLN – Gliwice

Wykonane w całości z aluminium i wyposażone w wolnossący 12-cylindrowy silnik napędzający na wszystkie koła, Audi A8 W12 D3 może poszczycić się wyjątkową specyfikacją techniczną. Ten majestatyczny flagowiec, mający już prawie dwadzieścia lat, jest dostępny w cenie niższej, niż podstawowa wersja Fiata Tipo. To wystarczająco, aby ulec pokusie, choć trzeba pamiętać, że serwis takiej maszyny to już zupełnie inna półka. Jego silnik to tak, jak byś połączył dwie VR-szóstki. Z napędem na wszystkie koła tworzy bardzo szlachetny pakiet mechaniki, wzmocniony aktywnym zawieszeniem pneumatycznym. W12 umożliwia optymalne wykorzystanie wszystkich możliwości A8 pod względem wydajności, komfortu i aktywnego bezpieczeństwa, oferując jednocześnie wysoką niezawodność. Co więcej, tego typu mechanika zniknęła na zawsze z Audi, które stawia na elektryfikację. To sprawia, że ceny tych samochodów w przyszłości mogą rosnąć i stają się one atrakcyjne kolekcjonersko.
Czytaj dalej Audi A8 W12 D3 2005 – 89900 PLN – Gliwice

Audi A8 L D2 2001 – 60000 PLN – Zielona Góra

Jeżeli ktokolwiek na początku XXI wieku miałby wątpliwości co do tego, czy Audi potrafi produkować luksusowe samochody, bogato wyposażony egzemplarz Audi A8 L D2 mógłby przekonać każdego. Przedłużony rozstaw osi, skórzana tapicerka czy wreszcie lodówka z barkiem dla pasażerów tylnej kanapy. Wszystko, czego dusza zapragnie, i to zaproponowane na platformie zdecydowanie bardziej nowoczesnej niż w ówczesnej konkurencji, z napędem quattro i w oparciu o w pełni aluminiową konstrukcję. To były lata, kiedy Audi reklamowało hasło „Vorsprung durch Technik” – „przewaga dzięki technice”, a flagowy model był prawdziwym popisem technologicznych możliwości, szczególnie imponujący, gdy był konfigurowany pod prezesa podróżującego z szoferem.
Czytaj dalej Audi A8 L D2 2001 – 60000 PLN – Zielona Góra

Audi RS6 Avant C5 2003 – 79000 PLN – Wrocław

Motoryzacja spod znaku ośmiu cylindrów w układzie widlastym powoli odchodzi już do lamusa, choć ledwie 2 dekady temu na rynku mieliśmy niezwykle szeroki wybór samochodów z takimi jednostkami. Mogliśmy odnaleźć je w autach luksusowych, jak i sportowych, jak i w rodzinnych kombi. Jednym z nich było Audi RS6 Avant C5 z lat 2002 – 2004. Napędzane jest 40-zaworową jednostką V8 o pojemności 4,2 l, wspomaganą dwiema turbosprężarkami. Choć podobną jednostkę mogliśmy odnaleźć w wersji S6 4.2, tu oferuje ona 450 zamiast 340 koni mechanicznych, co zapewnia zauważalną różnicę. Napęd na cztery koła realizowany jest za pośrednictwem pięciobiegowej automatycznej Tiptronic i centralnego mechanizmu różnicowego Torsen. Napęd standardowo rozłożony jest równomiernie na przód i tył, aż do wystąpienia poślizgu, a w razie potrzeby ciąg zostaje przekazany tam, gdzie jest przyczepność. Pierwsza setka jest tu w zasięgu już niespełna pięciu sekund, co z pewnością jest niezłym wynikiem, jak na rodzinne kombi.
Czytaj dalej Audi RS6 Avant C5 2003 – 79000 PLN – Wrocław

Audi Coupe Quattro 1985 – 213000 PLN – Świdnica

Audi Coupe Typ 85 debiutowało na salonie w Paryżu w 1980 roku. Było wręcz bliźniaczo podobne do święcącego triumfy na rajdowtch trasach Audi quattro, choć pozbawiono je poszerzeń błotników. Dostępne było w wersji Coupe, Coupe GT i Coupe Quattro, czyli takie jak to oferowane przez TMT Moto Group. Mamy tu na pokładzie to, co w Audi zawsze najważniejsze, czyli stały napęd na cztery koła, a także pięciocylindrową jednostkę 2,2 l o mocy 137 KM. To, co wyróżnia je wizualnie, to mały napis „quattro” na tylnych bocznych szybach, a także większy na tylnej szybie, ułożony z elementów grzejnych. To był bajer, który wybitnie wyróżniał je zimą, podczas rozmrażania szyb. Auto otrzymało również wysoki tylny spojler, analogiczny jak w Quattro. Ciekawostką jest, że model ten wyprodukowano w mniejszej serii niż oryginalne, turbodoładowane Audi Quattro. Od 1984 do 1988 roku stworzono 8000 egzemplarzy Audi Coupe Quattro, a oryginalnych Quattro powstało 11000.
Czytaj dalej Audi Coupe Quattro 1985 – 213000 PLN – Świdnica

Audi TT 1.8 Turbo Quattro 2000 – 84999 PLN – Raszyn

Audi TT debiutowało w 1998 roku i już wtedy było jasne, że w przyszłości będzie to klasyk. Zarówno coupe, jak cabriolet natychmiastowo przykuwały uwagę swoją sylwetką, właściwie pozbawioną prostych linii i pełną pięknych detali. Motyw otoczonego śrubami okrągłego wlotu paliwa jest tu powtórzony na kierownicy, dźwigni zmiany biegów, klamkach drzwi i wlotach powietrza. Wszystko zdaje się być spójne i dobrze wykonane, w fotelu zapadasz się głeboko i czujesz się wprost otoczony sportowym samochodem, który z kierowcą potrafi stworzyć poczucie jedności. Po poprawkach wprowadzonych w początkowej fazie produkcji, samochód prowadzi się świetnie. Z silnikiem 1,8 turbo i napędem guattro w wersji 225-konnej mocy jest tu mnóstwo, a wrażenia z jazdy są pierwszorzędne. Ten egzemplarz z pewnością przykuwa uwagę kolorem – imola gelb nie należał do najpopularniejszych kolorów, gdy auto było nowe, ale dziś z całą pewnością jest jednym z najbardziej pożądanych.
Czytaj dalej Audi TT 1.8 Turbo Quattro 2000 – 84999 PLN – Raszyn

Audi 80 B3 1988 – 75000 PLN – Wrocław

To Audi 80 B3 ma 36 lat, pomimo tego według zapewnień sprzedajacego jest zachowane wciąż w stanie fabrycznym, salonowym. Samochód przez długie lata był utrzymywany w domu jako pamiątka rodzinna. Było używane jedynie okazjonalnie i do dziś przejechało jedynie niespełna 3 tysiące kilometrów. Dzięki temu jest jak kapsuła czasu, a po przebytym serwsie można z niego z powodzeniem korzystać. Czy używać je na co dzień, czy tylko na specjalną okazję, pozostanie już w kwestii nowego właściciela. W obu rolach z pewnością może sprawdzić się znakomicie.
Czytaj dalej Audi 80 B3 1988 – 75000 PLN – Wrocław