Classic Cars Warsaw

Firma Classic Car Warsaw oferuje sprzedaż samochodów zabytkowy jak również naszym celem jest popularyzacja pasji, jaką jest klasyczna motoryzacja. Wyjątkowy stan pojazdów w połączeniu z ich historią czyni je wyjątkowymi dla kolekcjonerów. Chcemy docierać do tych, dla których pasja jest nieodłączną częścią życia.

Zapraszamy do naszego salonu, żeby bliżej obejrzeć bliżej oferowane przez nas samochody.

Oferujemy leasing na samochody zabytkowe.
Zapewniamy finansowanie na samochody zabytkowe i ubezpieczenie OC i AC.

BMW 850Ci E31 1991 – 189000 PLN – Warszawa

BMW 850 Ci E31 było topowym modelem marki, podbijającym segment rynku, na którym BMW nigdy wcześniej obecne nie było. Klasa GT była domeną takich marek, jak Aston Martin, Jaguar czy Porsche. To samochody luksusowe, zapewniające wyjątkowy komfort i moc, która jest wystarczająca w każdej drogowej sytuacji. Klasa 8 od BMW wyposażona została w piękne i eleganckie nadwozie oraz silniki o wyłącznie ośmiu bądź dwunastu cylindrach. Stała się idealnym samochodem do autostradowych podroży i odwiedzania najdalszych zakątków Europy. Na przełomie lat 80-tych i 90-tych było w sferze najbardziej skrytych marzeń fanatyków marki, lecz wówczas rzadko kto miał okazję oglądać je na żywo. W sumie zbudowano ich 22800 sztuk, ale w rzadko której zamontowano skarb w postaci manualnej skrzyni zespolonej z silnikiem V12, jak w tym egzemplarzu. Tutaj dodatkowo mamy rzadko zamawianą welurową tapicerkę i piękny odcień lakieru Gletscherblau Metallic. To unikalne połączenie, dające wyjątkowe wrażenia kierowcy.
Czytaj dalej BMW 850Ci E31 1991 – 189000 PLN – Warszawa

Ford Escort RS Cosworth 1993 – 283000 PLN – Warszawa

Ford Escort RS Cosworth to rajdowa legenda i zarazem niespodzianka od strony mechanicznej. Pod karoserią nakoksowanego Escorta skrywa bowiem mechanikę z legendarnej Sierry RS Cosworth. Podobnie jak Sierra, silnik ułożony ma wzdłużnie, a jego turbodoładowany silnik napędza wszystkie koła. Jego pierwowzór jeździł tak doskonale, że nie trzeba tu było wyważać otwartych drzwi. Wykorzystując maksymę „win on sunday sell on monday” wykorzystano jedynie nadwozie przywołujące wóz, który trafiał do salonów. Produkcja przypadła na lata 1992-96, stworzono ich jedynie 7145 sztuk, ale tylko pierwsze 2500 z nich było wersją homologacyjną samochodu rajdowego, rozpoznawalną na pierwszy rzut oka po monstrualnym tylnym spojlerze. To jest jeden z nich, utrzymany w bardzo dobrym stanie i bezwypadkowy. Absolutny pewniak do wzrostu wartości w przyszłości.
Czytaj dalej Ford Escort RS Cosworth 1993 – 283000 PLN – Warszawa

Audi 100 S Coupe 1972 – 59000 PLN – Warszawa

Dziś Audi okupuje wszystkie elementy rynku, ale przeszło pół wieku temu sytuacja była zgoła odmienna. W ofercie były tylko skromne sedany, i dopiero Audi 100 Coupe S jako debiutujące na rynku w 1970 roku przełamało ten trend, będąc pierwszym model marki obliczonym na blask i sławę. Ówczesna prasa używała nawet porównań do Astona Martina DBS i Fiata Dino, choć mechanika niemieckiego auta była zdecydowanie bardziej powszednia i oparta o popularny, przednionapędowy model Audi 100 C1. Sprzedaż nigdy nie była masowa, choć po latach zainteresowanie tym klasykiem rośnie, na co wpływ ma z pewnością fantastyczna linia i design jego nadwozia. Ten egzemplarz to projekt w trakcie renowacji.
Czytaj dalej Audi 100 S Coupe 1972 – 59000 PLN – Warszawa

Porsche 911 Carrera 4 964 1990 – 345000 PLN – Warszawa

Trzecia generacja Porsche 911, określana w wewnętrznej nomenklaturze jako typ 964, łączy tradycyjną sylwetkę klasycznego modelu z nowoczesną techniką. Choć koncepcja sylwetki była kontynuacją klasycznej linii, w jego wnętrzu kryło się 85% całkiem nowych części. Chłodzony powietrzem 6-cylindrowy bokser miał teraz pojemność zwiększoną do 3,6 litra i w podstawowej wersji osiągał moc 250 KM. Całkowicie nowe było również zawieszenie, odrzucające koncepcję używanego przez 40 lat drążka skrętnego. W konfiguracji z manualną skrzynią biegów to idealne auto na weekendową przejażdżkę, zwłaszcza po krętej, górskiej drodze. Ten egzemplarz dodatkowo może oczarować szokującą kolorystyką wnętrza, stworzoną na specjalne zamówienie pierwszego właściciela.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4 964 1990 – 345000 PLN – Warszawa

Jaguar XJS-C 1987 – 146000 PLN – Warszawa

Powiedzieć, że ma swój klimat i styl, to mało. To samochód, który wytwarza wokół siebie atmosferę. Następca legendarnego E-Type’a jest fenomenalnie komfortowy i leniwy w obyciu. Za jego kierownicą wręcz leżysz i po prostu odpoczywasz. Gdyby ówczesna S klasa miała wersję cabrio, jeździłaby zapewne tak. Jaguar XJS-C piękna sylwetka z niemal niekończącą się maską i fantastycznym 5,3-litrowym silnikiem V12 pod maską. Jego wyjątkowy kolor ecru znakomicie komponuje się ze skórzanym wnętrze w kolorze wiśniowym i kremowy dachem typu targa, który pozwala odkryć nadwozie i czerpać przyjemność z jazdy w kontakcie z naturą.
Czytaj dalej Jaguar XJS-C 1987 – 146000 PLN – Warszawa

Renault Caravelle 1965 – 115000 PLN – Warszawa

Renault Caravelle (lub też Renault Floride) to mały, stylowy samochód produkowany w latach 1958-1968. Zbudowany został na podzespołach modelu Dauphine, lecz wyróżniał się znacznie bardziej atrakcyjnymi kształtami, za które odpowiadał Pietro Frua i firma Carrozzeria Ghia z Turynu. Do napędu używano silników R4 z modelu Gordini, których moc z latami stopniowo rosła (od 48 KM do 58 KM). Wóz wyróżniała niska masa i zastosowanie hamulców tarczowych przy wszystkich kołach, co w tej klasie było nowością. Samochód tworzony był z myślą o podbiciu amerykańskiego rynku. Renault Caravelle miało premierę w ekskluzywnym, nowojorskim hotelu Waldorf-Astoria. Równolegle nowy kabriolet Renault zaprezentowano w 17 innych miastach wschodniego i zachodniego wybrzeża USA. Za Atlantykiem hasło promocyjne brzmiało „A dream car come true” i faktycznie – dla wielu amerykańskich klientów Renault było w zasięgu ręki, w cenie od 2398 dolarów. Oferta obejmowała kabriolet, coupe oraz wersję hardtop. Caravelle była dostępna w kilku kolorach nadwozia – białym, czerwonym, błękitnym, granatowym oraz w metalizowanym beżu i zieleni. Latem 1960 roku zrealizowano legendarną sesję fotograficzną reklamującą Caravelle/Floride z udziałem Brigitte Bardot i to ona sprawiła, że samochód stał się symbolem swojej epoki. Prezentowany egzemplarz jako żywo przywołuje tamte czasy.
Czytaj dalej Renault Caravelle 1965 – 115000 PLN – Warszawa

BMW 540iA E34 1994 – 89000 PLN – Warszawa

BMW 540iA E34 to samochód, któremu niczego nie brakuje. Szybkie, rasowe, klasycznie piękne i napędzane potężnym silnikiem V8. O zachowane w oryginale duże wersje silnikowe dziś coraz ciężej. Te auta jeździły świetnie, więc w Europie skrupulatnie z tego korzystano, nabijając konkretne przebiegi. Czy 200 tys. km w tym egzemplarzu to dużo? Z pewnością i tak poniżej średniej na rynku. Wartość na pewno podnosi ciemny lakier, piękne, jasne i dobrze zachowane wnętrze, bogate wyposażenie i stylizacja AC Schnizter w postaci felg i spojlera na tylnej klapie.
Czytaj dalej BMW 540iA E34 1994 – 89000 PLN – Warszawa

BMW 3.0 CSi E9 1972 – 340000 PLN – Warszawa

BMW E9 to sportowe coupe z przełomu lat 60. i 70., które ma niepowtarzalny styl, klasę, i stale rosnące ceny. E9 miało stanowić uzupełnienie gamy Neue Klasse, ale dzięki zmianom stylistycznym, a tatkże zastosowanej 6-cylindrowej jednostce napędowej, przewyższyło pierwowzór zarówno stylem, jak i osiągami. Debiut nastąpił na koniec 1968 roku, ale z kolejnymi latami pojawiały się coraz to mocniejsze wersje. BMW 3.0 CSi to wariant dostępny od jesieni 1971 roku, z wtryskiem Bosch D-Jetronic. Pierwsze E9 generowało 150 KM, ale ten model ma już moc 200 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,7 sekundy i rozwija prędkość maksymalną 220 km/h. Prezentowany egzemplarz jest jednym z 8144 wyprodukowanych.
Czytaj dalej BMW 3.0 CSi E9 1972 – 340000 PLN – Warszawa

BMW 535i E12 1980 – 135000 PLN – Warszawa

Projekt jego karoserii to dzieło Francuza, Paula Bracq’a, mocno inspirowane concept carem BMW 2002ti Garmich z 1970 roku, zaprojektowanym przez Marcello Gandiniego ze studio Bertone. To właśnie w tych latach rodził się obecny wizerunek BMW, jako marki o sportowym charakterze. Dość powiedzieć, że ten model w czasach swojej młodości był konkurentem Mercedesa W114/5, choć dziś odbieramy te auta jako wozy z zupełnie różnej epoki. BMW ma doskonały układ jezdny i miało też szeroką paletę silników, wśród których był i takie, które zawsze kochali fani dynamicznej jazdy. Topową jednostką w tej generacji był silnik z modelu M535i o fabrycznym oznaczeniu M90, czyli sześciocylindrowe 3,5 l o mocy 217 KM, i dokładnie taki silnik pracuje tu pod maską. Dodatkowo ten egzemplarz może zauroczyć stanem zachowania i zestawieniem kolorystycznym, doskonale odzwierciedlającym klimat lat 70. ubiegłego wieku.
Czytaj dalej BMW 535i E12 1980 – 135000 PLN – Warszawa

BMW 3.0 CSi E9 1973 – 549000 PLN – Warszawa

BMW E9 to wariant coupé serii E3, który był budowany między grudniem 1968 a grudniem 1975 na zlecenie BMW w fabryce Karmann Rheine. Gama napędzana była wyłącznie sześciocylindrowymi silnikami rzędowymi z serii M30 o pojemności od 2,5 do 3,2 litra i mocy od 150 do 206 KM. Jesienią 1971 roku pojawiło się BMW 3.0 CSi z wtryskiem Bosch D-Jetronic. Model ten ma moc 200 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,7 sekundy i rozwija prędkość maksymalną 220 km/h. Poza tym wygląda oszałamiająco! Jeżeli kiedykolwiek pochyliliście się nad zakupem tego modelu, pewnie wiecie, że jest jednym z najcięższych do renowacji samochodów klasycznych. Przy obecnych cenach usług specjalistów warto więc zainwestować i kupić egzemplarz, którego renowacja została już przeprowadzona. Ten wygląda świetnie, a na dodatek ma szczególny kolor – BMW taiga – to z pewnością jeden z najciekawszych odcieni w ówczesnej palecie BMW. Na licytowanie pozostało Wam już niewiele czasu, więc jeśli szukacie ciekawego egzemplarza, musicie się spieszyć.
Czytaj dalej BMW 3.0 CSi E9 1973 – 549000 PLN – Warszawa