Mazda

Mazda 323 BG 1991 – SPRZEDANA

Japońskie samochody przełomu lat 80. i 90. przebojem zdobywały wszystkie światowe rynki. Przychylność zdobywały nie tylko ceną, ale i doskonałym dopracowaniem mechaniki, użytecznymi nadwoziami i wysoką jakością wykonania. Kolejne generacje modeli pojawiały się zaledwie co kilka lat, były konsekwentnie rozwijane i nowoczesne. Mazda 323 BG to czwarta generacja modelu klasy kompaktowej, produkowana od 1989 do 1994 roku. Dostępne były trzy wersje nadwoziowe: 3- i 5-drzwiowy hatchback oraz 4-drzwiowy sedan, który w wielu europejskich krajach był traktowany jako namiastka limuzyny. Ten egzemplarz z silnikiem SOHC o solidnej pojemności 1,84 l przez szereg lat służył tylko jednej właścicielce w Szwajcarii. Auto ma niski, oryginalny przebieg 99 tysięcy kilometrów i czeka na nowy rozdział w swoim życiu.
Czytaj dalej Mazda 323 BG 1991 – SPRZEDANA

Mazda MX-5 NBFL 2003 – 44900 PLN – Warszawa

Mazda MX-5 to bodaj najpopularniejszy roadster ostatnich lat. Debiutowała w 1989 roku i w kolejnych odsłonach produkowana jest do dzisiaj. Zawsze chwalono ją za fantastyczne prowadzenie, niską masę, bezpośrednie wrażenia z jazdy. Powstawała na wzór brytyjskich i włoskich rodsterów w czasach, gdy te zdążyły się już konstrukcyjnie zestarzeć. Japończycy podchwycili ich najlepsze cechy i dopracowali je po swojemu. Stąd tylny napęd, niezależne zawieszenie wszystkich kół oparte na podwójnych wahaczach, doskonała dystrybucja masy, świetne, dwuwałkowe silniki. Czysta radość z jazdy. Prezentowany egzemplarz to przedstawiciel drugiej serii produkcyjnej, czyli tzw. NB z lat 1998–2005, a uścislając – wersja poliftowa drugiej generacji, zwana jako NBFL. Samochód jest w bardzo dobrym stanie i ma świetne dodatki, indywidualizujące jej wygląd.
Czytaj dalej Mazda MX-5 NBFL 2003 – 44900 PLN – Warszawa

Mazda 929 HC 1989 – 32500 PLN – Ząbki

Mazda 929 oferowana była od 1973 roku do 1995 roku w kolejnych pięciu generacjach. To, co się nie zmieniało, to fakt, że zawsze był to flagowy model marki i zawsze miał tylny napęd. Prezentowana tu Mazda 929 HC to czwarta generacja z lat 1987-1991. Pracujący tu pod maską motor 3-litrowy był największą i najmocniejszą jednostką w gamie. Był to wówczas debiut i pierwsze V6 w Maździe. Warto zwrócić uwagę na wyposażenie tego egzemplarza, to dobrze pokazuje, jak bardzo w latach 80. Japończycy próbowali rozpieścić europejskich klientów. To był czas, kiedy japońki produkt oznaczał nie tyle niską cenę, jak jeszcze dekadę wcześniej, ale przede wszystkim niezawodność i najwyższą jakość.
Czytaj dalej Mazda 929 HC 1989 – 32500 PLN – Ząbki

Mazda 626 GC 1987 – 19500 PLN – Olecko

Mazda 626 GC to jeden z najbardziej popularnych i najbardziej poważanych japońskich aut tego okresu w Europie. Ceniono jej wysoką niezawodność mechaniczną, dobre wyposażenie, doskonale wykonane wnętrze z fantastyczną, miękką, welurową tapicerką. Podróż w tym japońskim sedanie była prawdziwą przyjemnością, stąd wielu jej użytkowników do dziś ma do niej sentyment. Ten egzemplarz ma przejechane do dziś jedynie 110 tys. km i co ciekawe, od nowości jeździ po polskich drogach. Nabyty był jako nowy za pośrednictwem Pol-Mot w eksporcie wewnętrznym i stale znajduje się w rękach jednej rodziny.
Czytaj dalej Mazda 626 GC 1987 – 19500 PLN – Olecko

Mazda 626 GLS 2.0 1979 – SPRZEDANA

Mazda 626 GLS 2.0 generacji CB była w 1979 roku nowością na rynku. Zastępując model 616, była pierwszą, która otrzymała nazwę 626. Oferowała klasyczny, tylny napęd, wysoką jakość wykonania i dobre wyposażenie, obejmujące m.in. spryskiwacze reflektorów i elektrycznie sterowane lusterka. Jednostka 2-litrowa była większą z dwóch dostępnych i połączoną ją z pięciobiegową przekładnią. 37-letni egzemplarz z przebiegiem zaledwie 100 km to prawdziwy ewenement. Stan zachowania samochodu jest fenomenalny, a połączenie miedzianego lakieru i beżowo-brązowego wnętrza robi piorunujące wrażenie.
Czytaj dalej Mazda 626 GLS 2.0 1979 – SPRZEDANA

Mazda MX-5 Miracle 2000 – SPRZEDANA

Oto prawdziwy cud na kołach. Nie tylko z nazwy, lecz również z charakteru. Ten niezwykły japoński roadster uzyskał w jednym z plebiscytów miano najlepszego samochodu sportowego XX wieku, i w określeniu tym wcale nie było przesady. Grunt to bowiem nie tabuny koni mechanicznych, lecz niska masa, doskonałe wyważenie samochodu, perfekcyjne przekazywanie kierowcy odczuć z nawierzchni, a w tym mała Mazda nie ma równych. Poza tym jest zjawiskowo zgrabna i urocza, szczególnie w takiej limitowanej wersji. Mazda MX-5 Miracle powstała jedynie w około 2500 egzemplarzach, wyłącznie w 2000 roku. Wyróżniała ją jasna skórzana tapicerka i gustowne dodatki z drewna sygnowane marką Nardi. Zadbany egzemplarz to doskonały sposób, by wyróżnić się na drodze i… złapać trochę wiatru we włosy. Choć hardtop może przydać się w chłodniejszym sezonie, teraz z pewnością warto go porzucić w garażu i cieszyć się słońcem!
Czytaj dalej Mazda MX-5 Miracle 2000 – SPRZEDANA