Toyota

Toyota Corolla Olympia Gold Liftback E9 1991 – 27500 PLN – Wrocław

Toyota Corolla generacji E9 produkowana była w latach 1987-1992. Według wielu jest to najzgrabniejsza z 12 odsłon modelu, zwłaszcza w pięciodrzwiowej wersji liftback, takiej jak prezentowana w ogłoszeniu. Ten egzemplarz przybył do Polski ze Szwajcarii i pochodzi z krótkiej, liczącej 50 sztuk serii „Olympia Gold”, przygotowanej z okazji sponsorowania przez Toyotę reprezentacji Szwajcarii na igrzyskach olimpijskich. Auto jest bogato wyposażone – posiada automatyczną skrzynię biegów, szyberdach, elektryczne szyby i 105-konną jednostkę 1,6 pod maską. Niebywały jest stan zachowania i niski przebieg, wynoszący ledwie 74 tys. km. Takim samochodem można z przyjemnością jeździć na co dzień lub od święta.
Czytaj dalej Toyota Corolla Olympia Gold Liftback E9 1991 – 27500 PLN – Wrocław

Toyota Land Cruiser 50th Anniversary J95 2001 – 130000 PLN – Nowy Sącz

Toyota Land Cruiser 50th Anniversary to specjalna edycja kultowego modelu J95, zaoferowana w 2001 roku wyłącznie w Europie z okazji 50. rocznicy produkcji terenowego modelu Land Cruiser. W momencie wejścia na rynek, producent chwalił się sprzedaniem 3,7 miliona egzemplarzy modelu, czyli ponad 3-krotnie więcej, niż od swojego debiutu zdołał wyprodukować Land Rover. Wyposażenie specjalne rocznicowego Land Cruisera obejmowało między innymi skórzane wnętrze w kolorze kości słoniowej z emblematami „50th Anniversary”, specjalnie dobrane drewniane wykończenia wnętrza, odtwarzacz CD ze zmieniarką na 6 płyt, 7-calowy, wielofunkcyjny, kolorowy ekran na szczycie konsoli, haftowane dywaniki podłogowe oraz metalowe emblematy „50th Anniversary” na karoserii. Wszystkich wyprodukowanych 50th Anniversary było podobno 530 sztuk. Ta prezentowana przez Adept Cars wyprodukowana została na rynek hiszpański, czemu może zawdzięczać dziś świetny, wolny od korozji stan.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser 50th Anniversary J95 2001 – 130000 PLN – Nowy Sącz

Toyota Carina E 1996 – 19900 PLN – Zgierz

Toyota Carina E była odpowiednikiem dziewiątej generacji modelu Toyota Corona i jednocześnie była to siódma generacja modelu Carina produkowanego od 1970 roku i trzecia generacja modelu dla rynku europejskiego. Następcy Toyoty Carina II nie oznaczono już rzymską liczbą III, a literą E, co miało podkreślać europejskie pochodzenie modelu (samochody te produkowano w Wielkiej Brytanii). Produkcja rozpoczęła się w 1992 roku i trwała do roku 1997, kiedy to zastąpiono ją modelem Avensis. Carina utrzymała status jednego z najbardziej niezawodnych samochodów świata. W ogłoszeniu prezentujemy egzemplarz zachowany w oryginale, zakupiony od drugiego właściciela, który posiadał ją 26 lat.
Czytaj dalej Toyota Carina E 1996 – 19900 PLN – Zgierz

Toyota Hilux SR5 2005 – 117000 PLN – Legnica

Toyota Hilux szóstej generacji zamykała pewien etap w historii. Produkowana w latach 1997 – 2005, ze zmianami liftowymi wprowadzonymi w 2002 roku, była ostatnią generacją, którą produkowano w Japonii. Słynący z niezawodności pickup otrzymał tu po raz pierwszy niezależne przednie zawieszenie ze sprężynami śrubowymi, co pozwoliło znacząco podnieść kofort podróżowania. Większe i wygodniejsze były również fotele, a deska rozdzielcza stała się bardziej nowoczesna i przejrzysta. Prezentowany egzemplarz pochodzi z ostatniego roku produkcji i napędza go kolejna nowość z ostatnich lat produkcji – wysokoprężny silnik D-4D DOHC, generujący 102 KM. Samochód wyposażony jest w napęd na 4 koła i podwójną kabinę, pozwalającą swobodnie pomieścić 5 osób.
Czytaj dalej Toyota Hilux SR5 2005 – 117000 PLN – Legnica

Toyota Carina Deluxe 1979 – 67000 PLN – Warszawa

Toyota Carina projektowana była jako model rodzinny, ale po drobnej stylizacji jest to wóz, który wręcz kipi sportowym stylem. Druga generacja TA40 z lat 1978-1982 miała modne wówczas i dziś kanciaste kształty, miała też tylny napęd i żwawe jednostki pod maską. Silnik o fabrycznym oznaczeniu 2T i pojemności 1,6 l początkowo generował 75 KM, choć w tym egzemplarzu po zmianie zasilania na układ z podwójnymi gaźnikami ponoć do dyspozycji jest ich ponad setka. Auto ma bardzo gustowne modyfikacje i pięknie zachowany, w dużej mierze oryginalny stan oraz bardzo niski przebieg. Znalezienie drugiej takiej Toyoty dziś to zadanie niezwykle trudne, więc jeżeli lubicie ten klimat, nie zastanawiajcie się nad zakupem zbyt długo.
Czytaj dalej Toyota Carina Deluxe 1979 – 67000 PLN – Warszawa

Toyota Corolla E80 1986 – SPRZEDANA

Corolla E80 to piąta generacja małych samochodów produkowanych i sprzedawanych przez Toyotę od 1983 do 1987 roku. Trzy- i pięciodrzwiowe hatchbacki przypominały Corollę w wersji sedan, ale ze ściętym tyłem i bagażnikiem. Chociaż podstawowa Corolla istniała w wersji pięciodrzwiowego liftbacka, sprzedawano razem z nią krótszego hatchbacka FX. Podwozie na rynek europejski: AE80/EE80 wychodziło jako 4-drzwiowy sedan FWD, 5-drzwiowy liftback, 3/5-drzwiowy hatchback (silniki 2A, 2E). Egzemplarz z ogłoszenia to 5-drzwiowy hatchback wyposażony w silnik 2E o pojemności 1,3 l, 12-zaworowy SOHC, zasilany gaźnikiem, o mocy 75 KM. Biorąc pod uwagę niesamowity stan zachowania tej Toyoty i pełną dokumentację historii, auto nadawałoby się bardziej do postawienia w muzeum, niż jazdy. Ale jak to mówią: kto płaci ten wybiera.
Czytaj dalej Toyota Corolla E80 1986 – SPRZEDANA

Toyota Celica GT-Four ST165 1988 – SPRZEDANA

Celica GT-Four ST165 to pierwszy rajdowy pojazd Toyoty z napędem na cztery koła i turbodoładowaniem, wyprodukowany w ilości zaledwie 5000 sztuk. Znalezienie egzemplarza drugiego jak ten wymagałoby nie lada wysiłku. Większość z nich stała się bazą do budowy samochodów rajdowych, wiele zostało zniszczone przez młodocianych rajdowców i miłośników tuningu. Tymczasem tu mamy sztukę, która przez większość życia była w jednych rękach, zawsze traktowana z należytym szacunkiem. Fantastyczny lakier Super Red ll, przebieg jedynie 75000 km i doskonale zachowane, welurowe wnętrze. To piękne zachowanie zestawienie charakterystycznej dla ówczesnych samochodów marki wysokiej jakości wykonania i komfortu z możliwościami drogowymi, które nawet po ponad 30 latach nadal potrafią zaskoczyć.
Czytaj dalej Toyota Celica GT-Four ST165 1988 – SPRZEDANA

Toyota Starlet 1993 – SPRZEDANA

Kariera tego małego, japońskiego samochodu rozpoczęła się już 1973 roku. Pojazd miał silnik umieszczony z przodu, napęd na tylną oś i cieszył się dużą popularnością, nie tylko przez gabaryty, prostotę i łatwość obsługi. Przez 5 generacji podstawowe założenia Starleta nie zmieniły się, jedynie po roku 1984 japoński producent zmienił napęd na przedni. Prosta konstrukcja, która podczas eksploatacji nie przysparzała dużych kłopotów, stała się mocną stroną tego auta. Toyota Starlet to samochód, o którym bardzo dobrze wypowiadają się użytkownicy i niechętnie się z nim rozstają. Tak też było z egzemplarzem prezentowanym w ogłoszeniu. Właściciel, rocznik 1935, posiadał ją praktycznie od nowości, a postanowił sprzedać tylko z racji swojego wieku. Obecnie mały i zwrotny Starlet jest wręcz idealnym samochodem na start dla młodego kierowcy.
Czytaj dalej Toyota Starlet 1993 – SPRZEDANA

Toyota Supra Turbo Mk3 1990 – SPRZEDANA

Druga połowa lat 80-tych to czas, gdy Japonia stała się niezwykle ważnym graczem na światowych rynkach. Nowych nabywców znajdowały już nie tylko małe miejskie samochody, ale i wozy z najbardziej prestiżowych segmentów, jak poruszające serca i wyznaczające status samochody sportowe. Toyota Supra trzeciej generacji trafiła do produkcji w 1986 roku i miała wszystko, by zapragnął jej każdy. Mocne silniki, piękne, modne kształty, otwierane reflektory i tylny napęd. Dodatkowo można było zamówić również silnik z turbosprężarką i nadwozie z otwieranym dachem typu targa, i takie właśnie wersje są dziś najbardziej poszukiwane. Ta ma na pokładzie nie tylko turbo i targę, lecz również poszukiwaną, manualną skrzynię. Jej właściciel włożył mnóstwo pracy, by Toyota mogła cieszyć jak nowa. Prezentuje się przepięknie i gotowa jest dostarczyć wiele przyjemności nowemu właścicielowi.
Czytaj dalej Toyota Supra Turbo Mk3 1990 – SPRZEDANA