Mercedes 190E W201 1987 – 65000 PLN – Gaj

Zanim pojawiła się C klasa, był on. Pierwszy model klasy średniej z gwiazdą na masce, zaoferowany jako kontrpropozycja dla odnoszącej sukcesy serii 3 BMW. Mercedes-Benz wprowadził model 190 na rynek w grudniu 1982 roku, produkując do sierpnia 1993 roku ponad 1,8 miliona egzemplarzy. Aerodynamiczna sylwetka i pozbawiona zbędnych ozdób sylwetka, całkowicie nowa i debiutująca w Mercedesie konstrukcja wielowahaczowego tylnego zawieszenia, szeroka gama udanych silników. To był strzał w dziesiątkę. Dziś nikt nie ma wątliwości, że to jeden z najbardziej udanych modeli Mercedes-Benz. Ten egzemplarz pochodzi z końca pierwszej serii produkcyjnej, najbardziej rozpoznawalnej dzięki wąskim listwom na bokach. Pod maską ma znaną i lubianą jednostkę dwulitrową, zestawioną ze skrzynią automatyczną. Auto ma piękną kolorystykę i doskonały stan. Jego przebieg to tylko 82 tys. km, a powłoka lakiernicza jest nowa.

Mercedes 190E W201
Rocznik: 1987
Przebieg: 82000 km
Pojemność: 1996 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 122 KM

Cena: 65000 PLN

Wyposażenie:
– elektryczne szyby przednie,
– wspomaganie układu kierowniczego,
– podgrzewana szyba tylna,
– aluminiowe felgi,
– elektryczne lusterko pasażera,
– centralny zamek.

Mamy przyjemność zaprezentować Mercedesa W201 190E z dwulitrowym silnikiem benzynowym w zestawieniu z automatyczną skrzynią biegów. Całkowity brak jakichkolwiek oznak korozji to główna cecha samochodów z południa Francji. To właśnie z tego miejsca pochodzi prezentowany egzemplarz. Karoseria fabrycznie otrzymała kolor 702 Rauchsilber. Stan licznika przejechanych kilometrów adekwatnie odpowiada niemal wzorowemu wnętrzu.

Niestety słoneczny klimat sprzyja podwoziu, ale nie sprzyja powłoce lakierniczej. Dlatego po ponad trzydziestu pięciu latach w ostrym słońcu Lazurowego Wybrzeża fabryczna powłoka lakiernicza wymagała odświeżenia niemal w całości. Podwozie zachowało oryginalne zabezpieczenia.

Silnik i układ napędowy przeszedł gruntowny przegląd i wymianę płynów eksploatacyjnych. Układ wtryskowy został poddany czyszczeniu i regulacji.

Zawsze dbamy o bezpieczeństwo, więc układ hamulcowy zweryfikowaliśmy dokładnie. Przegląd zacisków plus nowe tarcze i klocki to zabieg, który jest na naszej liście priorytetów.

Fabryczne wnętrze zachowało się niemal w stanie wzorowym. Tapicerka foteli i dywaników podłogi może zadziwiać swoim stanem po upływie tylu lat. Zastrzeżenia możemy mieć jedynie do dekoracyjnych elementów pokrytych drewnianym fornirem przy dzwigni zmiany biegów, ale umówmy się, że wszystko można odświeżyć.

Zapraszamy do naszego salonu, gdzie na co dzień jest zaparkowany opisywany Baby Merc. W naszej ofercie mogą Państwo zobaczyć ten i wiele innych modeli z tamtych lat.

Telefon: +48 604 182 937
Miejscowość: Gaj koło Krakowa