Lancia Kappa Coupe 1997 – SPRZEDANA

Tu wszystko jest na swoim miejscu. Piękna i oryginalna sylwetka, doskonałe zawieszenie, skórzana tapicerka z owianej legendą fabryki Poltrona Frau, a pod maską bodaj najwspanialej brzmiące serce z całej gamy dostępnej w imperium Fiata – pochodząca z Alfy Romeo aluminiowa jednostka V6 konstrukcji Giuseppe Busso. Jak by jeszcze dźwięku było mało – fabryczny zestaw audio z sześcioma głośnikami też brzmi doskonale. To rasowe gran turismo, które uprzyjemnić może każdą trasę. Kappa była produkowana również jako sedan i kombi, ale to ta wersja jest zdecydowanie narzadsza. W nadwoziu coupe zbudowano ich tylko nieco ponad 3 tysiące, a z topowym silnikiem 3.0 V6 łączony zawsze ze skrzynią automatyczną – powstało zaledwie około 600 sztuk.

Lancia k Coupe
Rocznik: 1997
Przebieg: 126000 km
Pojemność: 3000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 204 KM

Wyposażenie:
– Silnik 3.0 v6 Busso
– Automatyczna skrzynia biegów z trybami Power i Ice
– Elektrycznie regulowane zawieszenie z trybami Normal i Sport
– W pełni działająca klimatyzacja
– Komputer pokładowy
– Elektrycznie sterowane i podgrzewane przednie fotele
– Tapicerka z wysokiej jakości skóry Poltrona Frau Kaleidos
– System dźwiękowy high-end, 6 głośników, odtwarzacz kaset z procesorem dźwięku, zmieniarka CD
– Światła przeciwmgielne
– Fotochromowe lusterko wsteczne
– Składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
– Centralny zamek
– Kierownica i drążek zmiany biegów odnowione z dodanymi wstawkami drewnianymi (oryginalna kierownica w komplecie)

Lancia k (Kappa) Coupe wyprodukowana w 1997 roku, z kultowym silnikiem Busso 3.0 V6 204 KM.

Prawdopodobnie najbogatsze wyposażenie, włączając fantastyczną skórzaną tapicerkę renomowanej firmy Poltrona (istnieje do dziś i wytwarza skóry do najlepszych samochodów na świecie) oraz zaawansowany system audio z procesorem dźwięku i zmieniarką płyt CD (ale można się też poczuć jak w epoce, wykorzystując dostępny odtwarzacz kasetowy).
Całe wyposażenie działa sprawnie.

Samochód oryginalnie został dostarczony do dealera w Niemczech, gdzie został zakupiony przez pierwszego właściciela w 1998 roku. Kolejny właściciel, również w Niemczech, przejął samochód w 2004. Pojazd został sprowadzony do Polski w 2010 (przy przebiegu 87 tys. km), a obecny właściciel jest w jej posiadaniu od kwietnia 2022 roku.

Pojazd eksploatowany tylko w ciepłe dni (nie jeżdżony w ogóle w zimie z racji opon letnich), nieużywany w deszczu. Roczne przebiegi około 2000 km. W tym roku wycieczka Kraków – Kazimierz Dolny – Kraków, którą samochód w upale przejechał bez problemów.
W zimie przechowywany w ogrzewanym zamkniętym garażu, zabezpieczony pokrowcem szytym na miarę.

W komplecie oryginalna książka przeglądów, dokumenty dotyczące zmiany właścicieli, materiały instruktażowe oraz trzy fabryczne kluczyki.

Samochód uczestniczył w sesji zdjęciowej do magazynu „Automobilista”, a nabywca otrzyma również jeden egzemplarz tego wydania.