Audi

Audi A4 B5 1997 – SPRZEDANE

Audi A4 B5 to bez wątpienia jedno z najbardziej popularnych i lubianych niemieckich samochodów klasy średniej lat 90. Ktokolwiek tęskni za tą epoką oraz złorzeczy na niepotrzebne przeładowanie techniką i zmasowanymi ostrzeżeniami i komunikatami współczesnej motoryzacji, posiadając tak zachowany egzemplarz będzie zachwycony. Wszak jest tu to co trzeba (nawet klimatyzacja) i nic więcej, a to co jest, utrzymane jest świetnie. Przebieg tego auta to jedyne 17 tysięcy kilometrów i niezależnie czy ktoś będzie chciał nim jeździć mało czy dużo, auto z pewnością spełni pokładane w nim oczekiwania.
Czytaj dalej Audi A4 B5 1997 – SPRZEDANE

Audi S8 D3 2008 – 155000 PLN – Radzyń Chełmiński

Audi S8 D3 to propozycja dla tych, którzy lubią nowoczesne auta wykonane według starej dobrej szkoły. Tu mamy do czynienia z samochodem fenomenalnie komfortowym, świetnie wyciszonym, doskonale zachowującym się w długodystansowej podróży i jednocześnie potrafiący oczarować brzmieniem mocarnej jednostki V10. Mówimy tu o pojemności 5,2 l, braku wspomagania turbosprężarkami i mimo to uzyskanej astronomicznej mocy maksymalnej na poziomie 450 KM. Na wyobraźnię może działać fakt, że pokrewny silnik użyto w Lamborghini Gallardo, lecz tu jednak mamy do czynienia z limuzyną, skrojoną tak, by moć nią podjechać bez wstydu pod każdy hotel na świecie… a kiedy trzeba, pojechać szybko i ryzykownie, niczym Transporter.
Czytaj dalej Audi S8 D3 2008 – 155000 PLN – Radzyń Chełmiński

Audi Cabriolet 1995 – SPRZEDANE

Audi Cabriolet debiutowało w 1991 roku i był to pierwszy otwarty model koncernu od czasu Auto Union 1000 Sp z 1959 roku. W jego przygotowanie włożono wiele sił i prac, design zapożyczył wiele elementów od topowego S2 Coupe, a pod maską w ciągu 9-letniego okresu produkcyjnego montowano w sumie 7 silników, łącznie z montowanym od 11.1992 do końca produkcji najmocniejszym V6 po pojemności 2,8 l i mocy 174 KM. Znajdziemy go również pod maską prezentowanego egzemplarza w pięknym, ciemnym, zielonym kolorze LY6P Ragusa Metallic. Na jego pokładzie odnajdziemy niemal wszystko, co można było tu zamówić – soczewkowe światła, komputer pokładowy, świetne fotele kubełkowe Recaro, oryginalny windshot, a także tuning z epoki – obniżone zawieszenie Weitec, sportowy tłumik Sebring, system audio i 3-częściowe felgi aluminiowe Kerscher.
Czytaj dalej Audi Cabriolet 1995 – SPRZEDANE