Classic Cars Warsaw

Firma Classic Car Warsaw oferuje sprzedaż samochodów zabytkowy jak również naszym celem jest popularyzacja pasji, jaką jest klasyczna motoryzacja. Wyjątkowy stan pojazdów w połączeniu z ich historią czyni je wyjątkowymi dla kolekcjonerów. Chcemy docierać do tych, dla których pasja jest nieodłączną częścią życia.

Zapraszamy do naszego salonu, żeby bliżej obejrzeć bliżej oferowane przez nas samochody.

Oferujemy leasing na samochody zabytkowe.
Zapewniamy finansowanie na samochody zabytkowe i ubezpieczenie OC i AC.

Volkswagen Transporter T2 Pritsche 1979 – 169000 PLN – Warszawa

Nowa era Transportera rozpoczęła się w 1967 roku, kiedy T2 zastąpiło T1. Zniknęła dzielona przednia szyba, samochód został wydłużony o 10 cm, a moc silnika 1.6 zwiększono do 47 KM. W 1968 roku wyprodukowano aż 2 miliony Transporterów, a w 1971 roku przekroczono kolejną granicę – 3 milionów. Prezentowany przez Classic Cars Warsaw egzemplarz to Pritsche, czyli wersja ze składanymi metalowymi bokami, lubiana i obok wersji Westfalia prawdopodobnie najbardziej poszukiwana przez kolekcjonerów. Samochód po kompleksowej odbudowie przejechał mniej niż tysiąc kilometrów i prezentuje się świetnie.

Czytaj dalej Volkswagen Transporter T2 Pritsche 1979 – 169000 PLN – Warszawa

Lancia Delta 1992 – 56000 PLN – Warszawa

Lancia Delta trwale zapisała się w historii motoryzacji dzięki niewiarygodnym sukcesom jej czteronapędowej wersji – Integrale. Warto jednak pamiętać, że sukcesy rajdowe HF Integrale to lata 90., a sam model ukazał się o wiele wcześniej, bo po raz pierwszy został zaprezentowany na targach we Frankfurcie w 1979 roku. Pojazd firmowany był przez studio stylistyczne Italdesign, a projekt nadzorował słynny Giorgetto Giugiaro. Był to popularny pojazd kompaktowy, w którym można jednak odnaleźć wiele stylistycznych smaczków, a sam projekt zegarów na desce rozdzielczej do dziś może służyć za wzór. Choć Lancia bez poszerzeń wygląda skromnie i napędzana jest jedynie na przednią oś, to nie brakuje jej sportowego charakteru. Jej serce to umieszczona poprzecznie konstrukcja Aurelio Lamprediego z podwójnym wałkiem rozrządu, silnik który pozwolał zdobywać koncernowi FIATa mistrzostwo świata konstruktorów w Rajdowych Mistrzostwach Świata przez całą dekadę. Atutem tego egzemplarza z pewnością jest niezwykle niski przebieg, tylko 22 tys. km.
Czytaj dalej Lancia Delta 1992 – 56000 PLN – Warszawa

Porsche Carrera 4S 997.2 2010 – 310000 PLN – Warszawa

Porsche 911 Carrera generacji 997 od roku 2023 oficjalnie stało się częścią Porsche Classic. Zasłużyło, bo było ogromnym sukcesem firmy. 997 budowano w latach 2005-2012, a najbardziej poważne zmiany zaszły w połowie 2008 roku, samochody po tej dacie oznaczane dziś są jako 997.2. Największe zmiany zaszły w silniku i w skrzyni biegów. 997.2 korzysta z technologii Porsche DFI, dzięki czemu paliwo jest precyzyjnie dawkowane i pompowane bezpośrednio do komory spalania. Ma lepszą reakcję przepustnicy i niższy poziom spalania, a także mniejszą ilość ruchomych części. Nie ma tu już łożyska IMS, które było słabym punktem silnika 997.1. Pojemność wersji S i 4S wzrosła do 3,8 l, a moc do 385 KM. To fantastyczne zestawienie do jazdy, szczególnie, że auto nie tylko napęd na 4 koła, ale i PASM, czyli system aktywnego zawieszenia o zmiennej twardości. Świetna zabawa jest tu gwarantowana.
Czytaj dalej Porsche Carrera 4S 997.2 2010 – 310000 PLN – Warszawa

BMW 1502 E10 1974 – 11000 PLN – Warszawa

BMW serii 02 to model, który całkowicie zmienił wizerunek niemieckiej marki. Debiutujący w 1966 roku niewielki sedan okazał się być znakomitą bazą do sportu, przez dziesięciolecia królującą na torach wyścigowych i trasach rajdowych całego świata. Jeżeli mielibyśmy szukać prekursora i protoplasty całej serii M, to właśnie w tym modelu. Ten egzemplarz to baza do renowacji.
Czytaj dalej BMW 1502 E10 1974 – 11000 PLN – Warszawa

Volkswagen Passat B5 1.8 1999 – SPRZEDANY

Volkswagen Passat B5 to samochód, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Prawdziwy król polskich dróg. Model B5 (typ 3B) zaprezentowany w 1996 roku był świetnie, jak na swoje czasy, wykończony. Tworząc B5, Volkswagen chciał ustanowić nowe standardy jakości dla przyszłych pojazdów, dlatego jego nadwozie było w pełni ocynkowane. VW udzielał aż jedenastoletniej gwarancji na korozję nadwozia. W przeciwieństwie do poprzednich modeli B4 i B3, silnik B5 ponownie jest montowany wzdłużnie. Układ napędowy odpowiada układowi Audi A4 wprowadzonemu na rynek pod koniec 1994 roku. Mówią, że nic dwa razy się nie zdarza… a jednak! Na sprzedaż trafia prawie nowy Passat B5 z przebiegiem 84000 km w uczciwej cenie.
Czytaj dalej Volkswagen Passat B5 1.8 1999 – SPRZEDANY

Porsche 911 Carrera 2 Targa 964 1992 – SPRZEDANE

Klasyczne Porsche 964 nie wymaga reklamy. Bez cienia przesady można je nazwać najbardziej rozpoznawalnym samochodem sportowym świata. A może i najlepszym? Porsche od ponad 50 już lat udowadnia, że ten model wciąż wyznacza wzorzec, za którym inni starają się nadążyć. Generacja 964 z pewnością jest fantastycznym kompromisem między klasycznym stylem, a wygodą eksploatacji. Spośród 62172 wyprodukowanych modeli Porsche 964, mniej niż 6% stanowiły modele Targa, ale egzemplarz w takiej kolorystyce i z takim wnętrzem, jest wyjątkowo rzadkim znaleziskiem.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 2 Targa 964 1992 – SPRZEDANE

Morgan 4/4 75th Anniversary Edition 2014 – SPRZEDANY

Morgan to legenda. Ten pojazd w nieznacznie zmienionej formie jest produkowany od 1936 roku. Aby uczcić 75 lat produkcji modelu, Morgan wprowadził na rynek edycję specjalną o nazwie 75th Anniversary Edition. Niewiele jest pojazdów, które mogą pochwalić się taką historią. Co więcej, wygląd Morgana 4/4 niewiele się zmienił w ciągu tych lat. Pod względem technologicznym model 4/4 przeszedł nieco więcej zmian, ale nadal jest to jeden z najbardziej klasycznie wyglądających samochodów na świecie. Pojazd przystrojono matowym pasem biegnącym przez środek maski z oznaczeniem „4/4” i „75”. Wyróżnikami tej wersji specjalnej są także 15-calowe, klasyczne, szprychowe felgi, czarna skórzana tapicerka oraz drewniana kierownica z drewnianymi elementami wykończenia wnętrza. Pod maską zainstalowano 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik generujący 145 KM i 187 Nm momentu obrotowego. Pozwala to temu ważącemu 920 kg pojazdowi na osiągnięcie pierwszych 100 km/h w 7 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 189 km/h.
Czytaj dalej Morgan 4/4 75th Anniversary Edition 2014 – SPRZEDANY

Porsche 911 Carrera Cabriolet 997 2006 – SPRZEDANE

Porsche 911 Carrera generacji 997 było ogromnym sukcesem firmy. W latach 2004-2013 wyprodukowano około 213 tysięcy egzemplarzy i były to auta, które pomimo sportowego charakteru mogły znakomicie sprawdzać się również w codziennej jeździe. To czasy i motoryzacja, gdy jazda samochodem o świetnych osiągach nie oznacza już rezygnacji z ciszy w kabinie, dobrego audio czy względnego komfortu. 911 Carrera to podstawowa wersja modelu, ale na brak mocy nie można tu narzekać. 325 koni mechanicznych zapewnia tu przyjemne osiągi, a egzemplarz z niskim przebiegiem wciąż robi świetne wrażenie. Ten prezentowany to jedna z 9249 sztuk 911 Carrera Cabrio 997.1, czyli wersji przed liftingiem. Z pewnością wyróżnia się pięknym, nowym lakierem w przyciągającym uwagę żółtym kolorze.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera Cabriolet 997 2006 – SPRZEDANE

Volkswagen Golf Mk2 1991 – SPRZEDANY

Choć to auto popularne, w Polsce tuż po przemianach ustrojowych często było marzeniem. W zestawieniu z produktami Bloku Wschodniego zachwycało precyzją wykonania, trwałością, praktycznością kompaktowego nadwozia i wysokim komfortem. Nawet w dość skromnej wersji wyposażenia CL, podziwiać można jakość tworzyw i tapicerki. Silnik 1,3 l, tylko 60 KM, obrotomierza brak, a uśmiech na ustach zapewniony. Tak było, i być może również dzisiaj, jeżeli tylko uda nam się odszukać egzemplarz zachowany w doskonałym stanie i z niskim przebiegiem. Dodatkowym bonusem w przypadku tego egzemplarza jest klimatyzacja.
Czytaj dalej Volkswagen Golf Mk2 1991 – SPRZEDANY

Alfa Romeo Spider 1975 – SPRZEDANA

Klasyczny Spider to ucieleśnienie wolności. Auto, które już od pierwszych lat inspirowało masy. Zaprojektowana przez włoskiego mistrza designu Battistę Pininfarinę, była ostatnim dziełem jego życia. Do wyobraźni milionów przemówiła dzięki istotnej roli w filmie Absolwent z 1967 roku, w którym za jej kierownicą usiadł genialny Dustin Hoffman. Wcześniej Amerykanie gustowali w dużych i cięzkich wozach, ale Spider udowodnił, że małe może być piękne… i szybkie, szczególnie z dwulitrowym silnikiem. Jej dwuwałkowy silnik zasilany układem podwójnych, poziomych gaźników pozwalał rozpędzić się do setki już w 10 sekund. Już od początku produkcji wyróżniały ją 5-stopniowa skrzynia biegów i hamulce tarczowe przy wszystkich kołach. To esencja klasycznego samochodu sportowego w czystej formie. Rok 1970 to początek drugiej serii produkcyjnej, zwanej jako „kamm tail”, bądź „Coda tronca” czyli „ścięty ogon”. Bardziej konwencjonalny wygląd pozwolił zwiększyć pojemność bagażnika oraz poprawić dodatkowo stabilność samochodu przy wysokich prędkościach. Jednocześnie wprowadzono zmiany modernizacyjne w zawieszeniu, a także zastosowano felgi o większej średnicy i szersze opony, co zaowocowało lepszym prowadzeniem w zakrętach.
Czytaj dalej Alfa Romeo Spider 1975 – SPRZEDANA