Classic Cars Warsaw

Firma Classic Car Warsaw oferuje sprzedaż samochodów zabytkowy jak również naszym celem jest popularyzacja pasji, jaką jest klasyczna motoryzacja. Wyjątkowy stan pojazdów w połączeniu z ich historią czyni je wyjątkowymi dla kolekcjonerów. Chcemy docierać do tych, dla których pasja jest nieodłączną częścią życia.

Zapraszamy do naszego salonu, żeby bliżej obejrzeć bliżej oferowane przez nas samochody.

Oferujemy leasing na samochody zabytkowe.
Zapewniamy finansowanie na samochody zabytkowe i ubezpieczenie OC i AC.

BMW Z3 M Coupe 2000 – SPRZEDANE

BMW M3 i M5 to świetne auta, ale jakże oczywiste. Postawione pośród nich BMW Z3 M Coupe bez wątpienia wywoła poruszenie. Stylistycznie zawsze było dyskusyjne. Zbudowane na bazie roadstera, otrzymało niezwykle długą maskę i tylną część nadwozia w stylu shooting brake. Byli tacy, co nazywali je „butem klowna”, ale dziś każdy odwróci za nim głowę na ulicy. We wnętrzu jest surowe, pomieści tylko dwie osoby, ale czego pragnąć więcej? Przede wszystkim jest to auto niezwykle ostre, bezpośrednie i szybkie, nawet w najsłabszej, amerykańskiej specyfikacji. Przedstawiony egzemplarz to właśnie jedna z 2858 sztuk wyprodukowanych na północnoamerykański rynek w latach 1998-2002.
Czytaj dalej BMW Z3 M Coupe 2000 – SPRZEDANE

Lexus LS400 1993 – SPRZEDANY

Lexus LS400 na rynku pojawił się w 1989 roku, na zawsze odmieniając układ sił w branży. Montowano w nim tylko jeden silnik, ale za to jaki! 1UZ-FE debiutował wraz z samochodem, miał 4 litry pojemności, 8 cylindrów w układzie widlastym, 32 zawory. To silnik mocny, niezawodny, o fantastycznej kulturze pracy, a jednocześnie ekonomiczny. W reklamie z 1989 roku na masce Lexusa ułożono piramidę z kieliszków, a wibracje mimo rozpędzenia silnika do maksymalnej prędkości obrotowej były tak znikome, że nic z maski mu spadło. Ówczesny prezes Mercedesa, Werner Niefer, stwierdził, że bardziej boi się konkurencji ze strony Lexusa, niż BMW z silnikami V12. Czas pokazał, że obawy były słuszne, i nawet po 3 dekadach LS400 to samochód, który doskonałością projektu i wykonania wciąż imponuje. Nasz egzemplarz ma jedynie 126 tysięcy kilometrów przebiegu. Dokładnie jest to wersja UCF10 II produkowana w okresie 1992-1994. Pojazd otrzymał większe hamulce tarczowe, koła i opony, a także wprowadzono regulacje w zawieszeniu i wspomaganiu kierownicy, aby poprawić prowadzenie.
Czytaj dalej Lexus LS400 1993 – SPRZEDANY

Range Rover Classic 1990 – SPRZEDANY

Range Rover jest uznawany za pierwszą prawdziwie luksusową terenówkę i protoplastę obecnych SUV-ów klasy premium, choć na początku produkcji zdecydowanie bliżej było mu do pojazdu roboczego, z ubogim wyposażeniem i prostym wnętrzem. Design Range Rovera został zatwierdzony w roku 1969, zaś rok później model był już w sprzedaży. Założenia były proste, zdolności terenowe nie mniejsze, niż we wcześniejszych Land Roverach, przy jednoczesnym wyższym poziomie komfortu na szosie. Początkowo oferowano jedynie wariant trzydrzwiowy, choć z czasem rozwinięto ofertę. Pod maską montowano również Turbo Diesle, choć najbardziej poszukiwanymi wersjami dziś są takie z benzynowym V8, jak w tym ogłoszeniu.
Czytaj dalej Range Rover Classic 1990 – SPRZEDANY

Volkswagen 1200 Garbus 1965 – SPRZEDANY

Ten Volkswagen 1200 Garbus ma świetny kolor L360 Seeblau, rzadką opcję w postaci fabrycznego szyberdachu i pracujący silnik. Bez wątpienia wymaga szeroko zakrojonych prac renowacyjnych, choć po remoncie z pewnością ma szansę prezentować się fantastycznie. Zaletą może być dawna popularność modelu, kultowy status i szeroka dostępność części blacharskich i mechanicznych na rynku.
Czytaj dalej Volkswagen 1200 Garbus 1965 – SPRZEDANY

Jaguar S-Type R 2006 – REZERWACJA

Kiedy myślisz o szybkim i zwartym sedanie z początku XXI wieku, Twoje myśli zapewne będą krążyć wśród marek niemieckich. Tymczasem jest auto zdecydowanie bardziej nieszablonowe i wciąż niedocenia, które gwarantuje świetne osiągi i komfort, a na dodatek gustownie i bogato wyposażone wnętrze oraz nieszablonową stylistykę. To Jaguar S-Type R, dziecko współpracy Jaguara z Fordem. Zbudowany został na platformie DEW, jego techniczne pokrewieństwo łączy go z Lincolnem LS. W ostrej wersji „R” ukazał się w 2002 roku. Jego silnik 4,2 l V8 z kompresorem z kolei jest wspólny z Jaguarem XJR i jest to niewątpliwie udana jednostka. Cztery setki koni mechanicznych, do tego tylny napęd, świetne adaptacyjne zawieszenie CATS, duże hamulce i fantastyczne wrażenia gwarantowane. Ciekawostką jest fakt, że ten egzemplarz, mimo młodego wieku, zdołał uzyskać już żółte tablice samochodu zabytkowego, podkreślające jego wyjątkowość.
Czytaj dalej Jaguar S-Type R 2006 – REZERWACJA

Volkswagen Vento 1993 – SPRZEDANY

Volkswagen Vento zbudowany został na bazie płyty podłogowej VW A03, która wykorzystywana była m.in. do budowy Golfa trzeciej generacji. W tej wersji nabywca otrzymywał klasyczną sylwetkę limuzyny, powstałą dzięki wydzieleniu z hatchback’a trzeciej bryły bagażnika, zdolnego pomieścić ponad 500 litrów. Był praktyczny, trwały i niezawodny i właściwie eksploatowany może wiernie służyć do dziś. Grunt to odnaleźć egzemplarz z niewysokim przebiegiem, w bardzo dobrym stanie. Ten ma jedynie 77 tysięcy kilometrów na liczniku i benzynową jednostkę pod maską.
Czytaj dalej Volkswagen Vento 1993 – SPRZEDANY

Mercedes 300 CE-24 C124 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 300 CE-24 (C124) to jeden z najlepiej stylistycznie wyważonych niemieckich projektów lat 80. Jego sylwetka jest opływowa, nowoczesna jak na swoje czasy, niemal pozbawiona chromu, który utrzymał się jedynie na atrapie chłodnicy z gwiazdą na szczycie oraz na bocznych listwach (od 1989 roku). Ma bezramkowe drzwi, które w latach 80. robiły wrażenie na każdym. Kokpit to wzór ergonomii. Znakomicie poczuje się w nim każdy miłośnik architektury, dobrego designu, inżynierii, rozwiązań ponadczasowych i sprawdzających się wciąż, mimo upływu kolejnych dekad. Ten egzemplarz to rzadka wersja z 24-zaworowym silnikiem i manualną skrzynią biegów Getrag, z charakterystycznym układen typu „dog leg”, czyli jedynka w lewo i do siebie, a dwójka i trójka po środku i w jednej płaszczyźnie. Jest bardzo dynamiczny i można zaryzykować stwierdzenie, że wśród wszystkich Mercedesów przełomu lat 80. i 90. daje najlepsze odczucia z szybkiej jazdy.
Czytaj dalej Mercedes 300 CE-24 C124 1991 – SPRZEDANY

Volkswagen Golf Variant Mk3 1994 – SPRZEDANY

Volkswagen Golf Variant Mk3 to zwykły samochód, który fascynować może zapewne tylko wówczas, gdy zachowany jest w niezwykłym stanie. Wszak to auta, które były niezwykle popuarne, wytrzymałe i sprawdzały się wszedzie tam, gdzie potrzebne były auta o nieprzeciętnych możliwościach transportowych i mocnej mechanice. Z czasem i przejeżdżanymi kilometrami ich stan zawsze się pogarszał, po czym znikały one z ulic. Ta naturalna kolej rzeczy dotyczy wszystkich pojazdów wykorzystywanych użytkowo, nie pieszczonych w garażach i nie traktowanych jak kolekcjonerskie rarytasy. Gdy mija 30 lat, takich samochodów na ulicach po prostu już nie ma, a jeżeli jakiś uchował się w perfekcyjnym stanie, budzi prawdziwą sensację. Tak jest i w tym przypadku. Ten Golf przejechał dotąd ledwie 28 tys. km i wygląda niemal tak, jak 30 lat temu.
Czytaj dalej Volkswagen Golf Variant Mk3 1994 – SPRZEDANY

BMW 730i E38 1994 – SPRZEDANE

BMW 730i E38 łączy poszukiwaną dziś konfigurację manualnej skrzyni i silnika V8. Gdy auto było nowe, nie był to częsty wybór – takich aut zbudowano ledwie 3659 sztuk. Po latach jednak postrzeganie się zmienia. Kupując dziś youngtimera chcemy, by był odmianą od aut, którymi poruszamy się na co dzień, a operowanie lewą nogą i prawą ręką w czasie jazdy nie należy do elementów, które stanowiłyby problem w aucie używanym jedynie weekendowo i w czasie specjalnych okazji. Podobnie coraz częściej dziś entuzjazm budzi welurowa tapicerka, zwłaszcza, jeżeli utrzymana jest w idealnym stanie. Konfiguracja, wyposażenie i kolorystyka tego egzemplarza z pewnością są niebanalne i choć wciąż odnajdziemy użytkowników, którzy nie chcą słyszeć o innym zestawieniu w BMW niż czarne + czarne i skóra, cenimy wszystkich, którzy poszukują nieszablonowości w konfiguracji samochodów.
Czytaj dalej BMW 730i E38 1994 – SPRZEDANE

Jaguar E-Type V12 S3 1973 – SPRZEDANY

Jaguar E-Type to auto legenda, ikona stylu i elegancji lat 60. Projektantem tej wybitnej karoserii był Malcolm Sayer. Charakteryzuje się ona lekkim i opływowym kształtem, z fenomenalnie długą maską i kabiną przesuniętą maksymalnie do tyłu samochodu. W lata 70. wkroczył z nowym silnikiem V12, który podkreślił jego potęgę i pokazał, jak dobrze wypełnić wyjątkowo długą komorę silnika. Jak większość egzemplarzy dziś na rynku, ten pochodzi z amerykańskiego rynku.
Czytaj dalej Jaguar E-Type V12 S3 1973 – SPRZEDANY