Classic Cars Warsaw

Firma Classic Car Warsaw oferuje sprzedaż samochodów zabytkowy jak również naszym celem jest popularyzacja pasji, jaką jest klasyczna motoryzacja. Wyjątkowy stan pojazdów w połączeniu z ich historią czyni je wyjątkowymi dla kolekcjonerów. Chcemy docierać do tych, dla których pasja jest nieodłączną częścią życia.

Zapraszamy do naszego salonu, żeby bliżej obejrzeć bliżej oferowane przez nas samochody.

Oferujemy leasing na samochody zabytkowe.
Zapewniamy finansowanie na samochody zabytkowe i ubezpieczenie OC i AC.

Range Rover Classic V8 1985 – SPRZEDANY

Range Rover Classic to pierwsza, kultowa odmiana wielozadaniowego samochodu. Rodził się jako samochód terenowy, który dodatkowo miał zapewnić odpowiedni komfort na drodze. Prosty w kształtach i pozbawiony niepotrzebnych ozdobników, z czasem stał się ikoną designu. Produkowany od 1970 do 1996 roku, początkowo występował wyłącznie w 3-drzwiowej wersji i z benzynowym silnikiem V8. Choć z czasem pod jego maskę trafiły również jednostki wysokoprężne, nadwozie dostało drugą parę drzwi, a do zawieszenia tylnej osi trafiły nawet miechy pneumatyczne, żadna z tych rzeczy nie należy do szczególnie poszukiwanych opcji. Zasadniczo Range Rover Classic w oczach kolekcjonerów ma być możliwie surowy i prymitywny. Im bliższy pierwotnej wersji, tym lepiej. Dlaczego? Może nowszy Range Rover jest lepszym samochodem, ale starszy Range Rover z pewnością jest lepszym Rangem! Ten to rocznik 1985, ale zewnętrznie wystylizowany został na pierwotną wersję z lat 1970-73.
Czytaj dalej Range Rover Classic V8 1985 – SPRZEDANY

Mercedes C 180 W202 1997 – SPRZEDANY

Mercedes W202 to następca „Baby-Benza”, czyli popularnej 190-tki. Debiutujący w 1993 roku samochód wystylizowany został w klasyczny sposób, tak aby trafiał w gusta klientów kochających „stare, dobre Mercedesy”. Okazał się być równie dobry mechanicznie, co jego poprzednik. Przed debiutem A klasy w 1997 roku był najmniejszym i najtańszym modelem w ofercie, choć względem poprzednika nieco urósł, zarówno we wnętrzu, jak i na zewnątrz. Poprawie uległ również komfort oraz elementy standardowego wyposażenia, wśród których znalazły się poduszka powietrzna kierowcy, system ochrony przy bocznym uderzeniu, ABS, wspomaganie kierownicy, pięciostopniowa manualna skrzynia biegów oraz centralny zamek.
Czytaj dalej Mercedes C 180 W202 1997 – SPRZEDANY

Volkswagen Golf Mk2 1989 – SPRZEDANY

Choć to auto popularne, w zestawieniu z produktami Demoludów zachwycało precyzją wykonania, trwałością, praktycznością kompaktowego nadwozia i wysokim komfortem. Nawet w dość skromnej wersji wyposażenia CL, podziwiać można jakość tworzyw i tapicerki. Dziś może trudno w to uwerzyć, ale taki Volkswagen Golf Mk2 w latach 80. w Polsce był często marzeniem, rzadko spełnianym. Silnik 1,3 l, tylko 54 KM, obrotomierza brak, a uśmiech na ustach zapewniony. Tak było, i być może również dzisiaj, jeżeli tylko uda nam się odszukać egzemplarz zachowany w doskonałym stanie i z niskim przebiegiem.
Czytaj dalej Volkswagen Golf Mk2 1989 – SPRZEDANY

Volkswagen Passat B5 2000 – SPRZEDANY

Auto, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Prawdziwy król polskich dróg – Volkswagen Passat B5. Auto zostało zaprezentowane w 1996 roku. B5 było świetnie wykończone jak na swoje czasy, a nadwozie pojazdu zostało w pełni ocynkowane. W pojeździe zastosowane zostały silniki montowane wzdłużnie, a rolę podstawowej jednostki napędowej pełnił silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 102 KM – dokładnie taki, jak w prezentowanym aucie. Mówią, że nic dwa razy się nie zdarza, a w Classic Cars Warsaw możesz kupić nowego Passata B5 z przebiegiem 36400 km w uczciwej cenie złotówki za każdy przejechany kilometr.
Czytaj dalej Volkswagen Passat B5 2000 – SPRZEDANY

Mercedes 300E 4Matic W124 1989 – SPRZEDANY

Dziś niemal każdy samochód w ofercie Mercedesa może mieć napęd na cztery koła, ale na przełomie lat 80. i 90. było to w samochodzie z gwiazdą rozwiązanie pionierskie. Mercedes 300E 4Matic W124 to pierwsze sedan niemieckiej marki, który można było zamówić z systemem 4Matic. Podstawowym założeniem układu było poprawienie trakcji na śliskiej nawierzchni i rozwiązano to dołączając napęd przedniej osi zawsze przy starcie oraz za każdym razem, kiedy system ABS oddnotuje poślizg, czyli różnicę w obrotach kół. Dzięki temu w warunkach zimowych i na śliskiej nawierzchni autem można było jeździć zdecydowanie pewniej. System dostępny był z silnikami trzylitrowymi – do wyboru był turbodiesel i wolnossąca benzyna o mocy 180 KM, czyli taka jak w prezentowanym egzemplarzu pierwszej serii. Ten Mercedes sprowadzony został z Francji i dodatkowo wyróżnia się manualną skrzynią biegów, co w zestawieniu z układem 4Matic spotykane było wyjątkowo rzadko.
Czytaj dalej Mercedes 300E 4Matic W124 1989 – SPRZEDANY

Toyota Corolla E80 1986 – SPRZEDANA

Corolla E80 to piąta generacja małych samochodów produkowanych i sprzedawanych przez Toyotę od 1983 do 1987 roku. Trzy- i pięciodrzwiowe hatchbacki przypominały Corollę w wersji sedan, ale ze ściętym tyłem i bagażnikiem. Chociaż podstawowa Corolla istniała w wersji pięciodrzwiowego liftbacka, sprzedawano razem z nią krótszego hatchbacka FX. Podwozie na rynek europejski: AE80/EE80 wychodziło jako 4-drzwiowy sedan FWD, 5-drzwiowy liftback, 3/5-drzwiowy hatchback (silniki 2A, 2E). Egzemplarz z ogłoszenia to 5-drzwiowy hatchback wyposażony w silnik 2E o pojemności 1,3 l, 12-zaworowy SOHC, zasilany gaźnikiem, o mocy 75 KM. Biorąc pod uwagę niesamowity stan zachowania tej Toyoty i pełną dokumentację historii, auto nadawałoby się bardziej do postawienia w muzeum, niż jazdy. Ale jak to mówią: kto płaci ten wybiera.
Czytaj dalej Toyota Corolla E80 1986 – SPRZEDANA

Mercedes S 500 W220 2002 – SPRZEDANY

Mercedes S 500 W220 był dużą odmianą w zestawieniu z poprzednikiem, W140. Nie przypominał już twierdzy na kołach, zdawał się być o wiele smuklejszy. Był jeszcze bardziej luksusowy, ale też zdecydowanie bardziej sportowy w charakterze, o wiele nowocześniejszy i mocno korzystający z wszelkich zdobyczy technicznych. Zapewniał wyższy komfort i był lepiej wyciszony. Jednocześnie jako auto używane wymagał większej troski, co po czasie złożyło się na nienajlepszą opnię o modelu. Nie zmienia to faktu, że gdy wiemy jak się nim zaopiekować i wybierzemy właściwie zadbany egzemplarz, przyjemności może sprawić mnóstwo. Zwłaszcza, gdy lubimy podróżować na długich dystansach, bo to do nich S klasa została stworzona.
Czytaj dalej Mercedes S 500 W220 2002 – SPRZEDANY

Mercedes CLS 500 C219 2005 – SPRZEDANY

Mercedes CLS zadebiutował w roku 2004 jako połączenie stylu nadwozia coupé oraz wygody i praktyczności tradycyjnego sedana. CLS C219 w broszurach reklamowany określany jako czterodrzwiowe Coupe, stworzył nową klasę i to nie tylko w gamie Mercedesa, bo w ślad za marką poszła również konkurencja z BMW i Audi. Jeżeli do jego ciekawej linii i przestronnego wnętrza dodamy tylny napęd i solidną, ponad 300-konną, wolnossącą, 5-litrową jednostkę V8 pod maską, otrzymamy sportową limuzynę o ponadczasowej stylistyce. W tym przypadku – w przepięknym zestawieniu kolorystycznym lakieru wpadającego w szlachetny odcień beżu i rudo-brązowej, skórzanej tapicerki. Wszystko to składa się na unikalną mieszankę doznań i odczuć, która związana jest z marką Mercedes-Benz.
Czytaj dalej Mercedes CLS 500 C219 2005 – SPRZEDANY

BMW 3.0 CS E9 1973 – SPRZEDANE

BMW E9 to sportowe coupe z lat 1968 – 1975, które ma niepowtarzalny styl, klasę i starzeje się w przepiękny sposób. Budowane było ręcznie w zakładach Karmanna w Rheine. Opracowane zostało na bazie modelu 2000 CS, które dostosowano do użycia silników sześciocylindrowych serii M30 pochodzących z dużego sedana, modelu E3. Prezentowane BMW 3.0 CS to model po zmianach liftingowych z kwietnia 1971 roku. Zasilane podwójnymi gaźnikami, zdolne jest rozwinąć moc 181 KM. Ten egzemplarz wyposażony jest w zawsze ile widzianą w klasycznym BMW manualną skrzynię biegów. Zbudowano ich 4455 sztuk.
Czytaj dalej BMW 3.0 CS E9 1973 – SPRZEDANE

Citroen 2CV 1983 – SPRZEDANY

W październiku 1980 roku Citroën przedstawił wersję specjalną modelu 2CV, która nazwano Charleston. Choć planowano ją jako wersję specjalną w ilości 8000 egzemplarzy, auto sprzedawało się tak dobrze, że pozostało w stałej produkcji. Jego wykończenie zostało zapożyczone w dużej części z wersji 2CV Club, lecz 2CV Charleston wyróżniał się dwukolorowym nadwoziem, specjalną tapicerką i okrągłymi reflektorami z chromowaną obudową. Ostatni wyprodukowany 2CV również był Charsltonem, a fabrykę opuścił w dniu 27 lipca 1990 roku. Prezentowany egzemplarz wyprodukowany był pomiędzy tymi dwiema datami, choć czy fabrykę opuścił jako wersja specjalna, czy jej atrybuty otrzymał podczas renowacji, tego niestety nie wiemy.
Czytaj dalej Citroen 2CV 1983 – SPRZEDANY