Classic Style

Firma Classic Style zajmuje się sprzedażą klasycznych aut, a także youngtimerów pochodzących z całego świata. Moim priorytetem jest oferowanie motoryzacji w możliwie jak najlepszym stanie. Dokładniej mówiąc, kieruje się warunkiem, aby samochody były nabyte bezpośrednio od pierwszego właściciela z potwierdzoną historią. Dodatkowo zależy mi na budowaniu relacji z klientem, jak również zwracaniu szczególnej uwagi na potrzeby klientów, a w przypadku samochodu dbałości o każdy detal.

BMW 540iA E39 1996 – 95000 PLN – Jedlnia

Czy żeby E39 było niezwykłe, musi mieć M? Absolutnie nie, a ten egzemplarz w tej konfiguracji i stanie jest tego doskonałym przykładem. Zamówiony bez M pakietu, ale za to w gustownej konfiguracji białego lakieru z niebieskim, welurowym wnętrzem, prezentuje się niezwykle smakowicie, ale jeszcze większą niespodzianką może być to, jak jeździ. To BMW 540iA E39, czyli świetne 4,4 l V8 o mocy 286 KM, przenoszące napęd na tylne koła. Auto miało dotąd tylko jedną właścicielkę, która przebyła 117 tys. km serwisując auto zawsze tam, gdzie je zakupiła. Po sprowadzeniu zostało jeszcze dopieszczone, by łamać serca wszystkich miłośników marki.
Czytaj dalej BMW 540iA E39 1996 – 95000 PLN – Jedlnia

BMW 316 E21 1982 – 47000 PLN – Jedlnia

Jest stylowe, jest drapieżne, łączy w sobie wszystkie najlepsze cechy bawarskiej marki. BMW 316 E21 rodziło się w czasach, w których rodzinny sedan nie potrzebował drugiej pary drzwi, a prawdziwa chemia rodziła się między kierowcą a samochodem. Kompaktowe wymiary, niska masa, niemal sportowe nastawienie zawieszenia i chętnie wkręcające się na obroty czterocylindrowe silniki pozwoliły na opracowanie samochodu w gruncie duszy sportowego, bez rezygnacji z praktycznych zalet. W ogłoszeniu egzemplarz w doskonałym, całkowicie oryginalnym stanie. Jego udokumentowany przebieg to jedynie 85500 kilometrów, kremowy lakier prezentuje się bardzo efektownie, a pod maską jest piękny porządek – to auto, które powinien mieć w garażu każdy miłośnik niemieckiej marki, a może mieć tylko jeden.
Czytaj dalej BMW 316 E21 1982 – 47000 PLN – Jedlnia

BMW 318is Coupe E36 1992 – 45000 PLN – Jedlnia

E36 w nadwoziu coupe debiutowało w 1991 roku, będąc w serii całkowitą nowością. Po raz pierwszy w BMW dwudrzwiowa trójka była faktycznie coupe, a nie tylko kwadratowym sedanem. Z maską bardziej spłaszczoną i dłuższą o 8 cm niż w wersji czterodrzwiowej miało zdecydowanie bardziej sportowy charakter. BMW 318iS Coupe E36 w ofercie było w latach 1991-1999, czyli od początku do końca produkcji tego modelu w tym nadwoziu. Jego przejęta z E30 16-zaworowa jednostka M42 oferowała dwie pożadane cechy – niską masę i wysoką moc, co składało się na dużą radość z jazdy. Dziś zachowany w bardzo dobrym, oryginalnym stanie egzemplarz to duża rzadkość na rynku.
Czytaj dalej BMW 318is Coupe E36 1992 – 45000 PLN – Jedlnia

Volkswagen Passat Variant B5 1998 – SPRZEDANY

Mało jest innych samochodów z lat 90., które doczekałyby się w wielu polskich gospodarstwach statusu takiej ikony, jak Volkswagen Passat B5, zwłaszcza w wersji kombi, oznaczonej fabrycznie jako Variant. I choć możliwe, że silnik TDI zrobiłby tu najwięcej szumu, egzemplarz taki jak ten z pewnością nie jest wart pogardzenia. Piękny i dobrze widoczny czerwony kolor, 20-zaworowa jednostka benzynowa i skrzynia automatyczna – może zestawienie nie gwarantujące najwyższej dynamiki i najniższego spalania, ale z pewnością pozwalające na niespieszne wycieczki i zwrócenie uwagi na drodze. Takich samochodów w takim stanie już po prostu na rynku nie ma.
Czytaj dalej Volkswagen Passat Variant B5 1998 – SPRZEDANY

BMW 318i Touring E30 1989 – SPRZEDANE

BMW serii 3 w karoserii Touring (kombi) to wóz, który powstał w ilości ponad 100 tysięcy egzemplarzy, choć początkowo… nie był nawet planowany. Z projektem tym związana jest postać pracownika BMW, Maxa Reisböcka, który własną propozycję kombi stworzył po godzinach na bazie fabrycznego sedana. Efekt półrocznej pracy przedstawił zarządowi BMW, który tak zafascynował się projektem, że zdecydował się 3 lata później wrowadzić wersję 3 Touring do seryjnej produkcji, i to w formie, która niemal nie różniła się od prototypu. Rynek przyjął tę wersję znakomicie i nie sposób sobie wyobrazić każdej kolejnej generacji „trójki” bez odmiany kombi. Prezentowany egzemplarz BMW 318i z pewnością wygląda lepiej, niż większość Touringów wyprodukowanych w latach 1988–1994. Jego przebieg to jedynie 77 tys. km, a na niemal całej karoserii wciąż znajduje się oryginalny lakier.
Czytaj dalej BMW 318i Touring E30 1989 – SPRZEDANE