Lexus LS400 1992 – 69500 PLN – Radom

Toyota tworząc nową luksusową markę poszła drogą klasycznej elegancji, nie szokując designem, lecz starając się oczarować maksymalnym dopracowaniem technicznym. Lexus LS400 UCF10 na rynku pojawił się w 1989 roku, na zawsze odmieniając układ sił w branży. Montowano w nim tylko jeden silnik, ale za to jaki! 1UZ-FE debiutował wraz z samochodem, miał 4 litry pojemności, 8 cylindrów w układzie widlastym, 32 zawory. To silnik mocny, niezawodny, o fantastycznej kulturze pracy, a jednocześnie ekonomiczny. W reklamie z 1989 roku na masce Lexusa ułożono piramidę z kieliszków, a wibracje mimo rozpędzenia silnika do maksymalnej prędkości obrotowej były tak znikome, że piramida pozostała nietknięta. Gybyście mieli ochotę powtórzyć taki test po 30 latach, nic nie stoi na przeszkodzie. Jeżeli auto jest sprawne – dalej będzie pracować równie wyśmienicie.

Lexus LS400
Rocznik: 1992
Przebieg: 176500 km
Pojemność: 4000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 245 KM

Cena: 69500 PLN

Piękny egzemplarz pochodzący z Arizony, USA. Co za tym idzie, absolutnie bez korozji.
Najlepiej dopracowany pod katem technicznym samochód końca lat 80.
Japończycy zrobili wszystko, żeby samochód był lepszy i prowadził się lepiej niż BMW 7 i Mercedes S-klasa.
Piękny klasyk, który cały czas rośnie w cenę.
Auto w takiej konfiguracji jest już coraz rzadszym gościem na portalach ogłoszeniowych.

Samochód sprowadzony w całości, posiadam zdjęcia z portu.
Samochód sprowadzony z czystym tytułem, wpisane bezwypadkowy.
Udokumentowany przebieg, podany w milach.
Wygrany na aukcji charytatywnej.
Wbrew obiegowym opiniom, nie każde sprowadzane auto jest uszkodzone.
Na całym samochodzie jest oryginalny lakier, co za tym idzie, nigdy nie miał wypadku ani stłuczki.

Spód auta także oryginalny, bez korozji, nie poddawany zabiegom konserwacyjnym.

Wnętrze w pięknym stanie, jak nowe.
Auto świetnie się prowadzi, jest sztywne, nie powybijane.
Wszystkie systemy oraz wyposażenie działają.

Zrobiona jest obsługa olejowo-filtrowa, nowy filtr i olej także w skrzyni biegów.
Zregenerowana maglownica.
Nowe tuleje wahaczy.
Nowy akumulator.
Nowe opony.
Nowe świece zaplonowe.
Nowe cewki.
Nowe uszczelki pokryw zaworów.
Nowe przewody zapłonowe.
Nowe gumy stabilizatora.
Zregenerowane podświetlenie panelu klimatyzacji i radia.
Klimatyzacja po serwisie, przystosowana do europejskich warunków.
Nowy zawór rozprężny, nowe europejskie porty ładowania czynnika.

Samochód ma zamontowany nowy rozrząd.
Komplet 3 nowych poduszek olejowych (slnik, skrzynia biegów).

W celu uzyskania dodatkowych informacji, większej ilości zdjęć lub numeru VIN proszę dzwonić pod podany numer telefonu.
Samochód prywatny.
Istnieje możliwość dostarczenia auta w dowolne miejsce oraz przygotowanie auta do rejestracji jako samochód zabytkowy.

Telefon: +48 731 203 720
Miejscowość: Radom