Maserati Quattroporte 2004 – SPRZEDANE

Maserati Quattroporte V generacji ukazało się w 2003 roku, wracając do luksusu i elegancji z przeszłości. Zdolne jest pomieścić 5 osób i gwarantuje nadzwyczajną przyjemność z prowadzenia. Projekt jego smukłego i mierzącego ponad 5 metrów nadwozia to dzieło firmy Pininfarina, a pod maską miejsce znalazła nowa jednostka V8 4,2 l, produkowana w Maranello przez firmę Ferrari o kodowym oznaczeniu Ferrari F136. To jednostka z podwójnymi górnymi wałkami rozrządu, wyposażona w bezstopniowe, zmienne fazy rozrządu i napędzana łańcuchem. Smarowanie to sucha miska olejowa, co zapewnia odpowiednie smarowanie również podczas ekstremalnych przeciążeń. Skrzynia biegów nazwana została DuoSelect, jest to również dzieło Ferrari powstałe w oparciu o ewolucję CambioCorsy. Jest sześciostopniowa, zautomatyzowana, umożliwia obsługę w trybie sekwencyjnym i pozwala na osiągnięcie pierwszej setki już po 5,2 s. Również podwozie było popisem technologicznych możliwości. Maksymalne przesunięcie silnika w stronę kabiny pasażerskiej i umieszczenie skrzyni biegów przy tylnej osi zaowocowało perfekcyjnym rozkładem masy (47/53). Zanim w 2007 roku wycofano się z części ambitnych założeń konstrukcyjnych (stosując mokre smarowanie w silniku, tradycyjną skrzynię automatyczną montowaną przy silniku, pogarszając trakcję, rozkład mas i osiągi), wyprodukowano nieco ponad 15000 egzemplarzy. Dziś wciąż robi ogromne wrażenie swoim charakterem, brzmieniem i charyzmą. Powstało pod ścisłym nadzorem Ferrari i zgodnie z założeniami było czystej klasy autem sportowym o wysokich osiągach, ukrytym w czterodrzwiowym nadwoziu.

Maserati Quattroporte DuoSelect
Rocznik: 2004
Przebieg: 92000 km
Pojemność: 4244 cm3
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 400 KM

Samochód sprowadzony z Japonii, zarejestrowany w Polsce w 2023 roku.
Zachowany w doskonałym stanie, z oryginalną powłoką lakierniczą.

Po szerokim serwisie, obejmującym wymianę oleju, filtrów, wymianę kompletu świec, obsługę klimatyzacji.
Po wymianie wszystkich elementów w zawieszeniu. Amortyzatory po weryfikacji – przednie trzymały parametry, tylne po regeneracji.
Silnik, skrzynia i sprzęgło działają wzorowo.
Zmodyfikowany układ wydechowy ze stali nierdzewnej.
Nowe opony Pirelli P Zero.
Nowy akumulator.
Nowa tylna szyba.
Po pracach detailingowych w OSD Arek Kaźmierczak.
Koszt wykonanych prac przekroczył 40 tys. złotych.