BRP – Bracia Goźlińscy

Maybach 62 2004 – SPRZEDANY

Maybach 62 powstał w jednym celu. Miał być tak luksusowy, jak żadne inne auto na świecie. W jego nazwie zaszyta była długość nadwozia, a to oznacza, że prostsza wetsja 57 miała 5,7 m długości, a prezentowany Maybach 62 – 6,2 m. Aby nim jeździć, potrzebujesz szofera, lecz aby od niego właściwie się odizolować – auto ma szybę oddzielającą przedział pasażerski. Ma też zegary pokazujące godzinę, temperaturę i prędkość pasażerom tylnego rzędu. Ilość i jakość skóry jest trudna do opisania, podobnie jak komfort gwarantowany przez fotele, dające się przekształcić w leżanki. Właściciwe czego byś tu nie wymyślił, jest tu na pokładzie. Gdy był nowy, był dostępny w polskich salonach i kosztował powyżej 2,5 miliona złotych. Dziś, uwzględniając inflację i wzrost cen nowych samochodów, byłoby to ponad 2 razy więcej… tymczasem pięknie zachowany egzemplarz kupić można za ledwie kilka procent tej kwoty.

Maybach 62
Rocznik: 2004
Przebieg: 65300 km
Pojemność: 5513 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 551 KM

Wyposażenie:
Interior EXCLUSIVE LEATHER – BLACK/ANTHRACITE (531A)
Paint 1 METALLIC FINISH BRIGHT GRAY HIMALAYAS (770U)
Paint 2 MAYARIT SILVER METALLIC FINISH (766O)

Code Description
199 MAYBACH BREATHER CAP
205B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD – ENGLISH
211B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD – ARABIC
215 ADAPTIVE DAMPING SYSTEM PLUS (ADS+)
216 REAR AXLE STEERING WITH LARGE STEERING ANGLE
219 PROXIMITY-CONTROLLED CRUISE CONTROL
221B SIGN COOLANT/REFUELING – ENGLISH
228 AUXILIARY HEATER
276B AIRBAGLABLE – ARABIC/ENGLISH
295 CURTAIN AT REAR DOOR LEFT AND RIGHT
304 ODDMENTS TRAY, FRONT WITH SOCKET
308 REFRIGERATOR IN REAR
378 REAR TELEPHONY
390 LINGUATRONIC-ENGLICH(BRITISH)
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
402 REAR SEAT CLIMATE CONTROL
407 FOLDING TABLE,MANL.ADJUSTAB.,IN REAR LEFT
408 FOLDING TABLE,MANL.ADJUSTAB.,IN REAR RIGHT
413 PANORAMIC SLIDING SUNROOF/GLASS SUNROOF
481 UNDERSHIELDS
524 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
530A EXCLUSIVE LEATHER TRIM
531A EXCLUSIVE LEATHER – BLACK/ANTHRACITE
623 VERSION FOR THE GULF STATES
668 PRODUCT PROT. F FREIGHT PACKAG. W TIE-DOWN HOOKS
669 SPARE WHEEL / FOLDING WHEEL
682 FIRE EXTINGUISHER
687 MODEL YEAR ON TYPE LABEL
738 CENTER CONS. IN ELM TREE WD LIGHT OPEN-PORED(2B19)
766O MAYARIT SILVER METALLIC FINISH
770U METALLIC FINISH BRIGHT GRAY HIMALAYAS
804 YEAR OF MODIFICATION
840 DARK TINTED GLASS
878L ABU DHABI
882 SENSOR SYSTEM AND ANTITHEFT ALARM SYSTEM
884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
889 KEYLESS – GO
891 PREMIUM AMBIANCE ILLUMINATION
8XXL ASIA
964 EXTERNAL COMMUNICATION
C50 LUGGAGE NET SET
C52 DUST CAP
C58 CD WALLET, DRIVER DOOR
C59 CD WALLET, LEFT REAR DOOR
C60 CD WALLET, RIGHT REAR DOOR
C61 SILVER CUP WITH INSERT
C62 CHAMPAGNE FLUTE WITH INSERT
C80 FLOOR MATS
C85 LUGGAGE COMPARTMENT PROTECTIVE MAT
F240 SERIES 240
FV SEDAN ELONGATED
G649 TRANSMISSION CODE VERSION 49
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
L LEFT-HAND STEERING
M285 V12 GASOLINE ENGINE M285
M55 CAPACITY 5,5 LITRE
U34 LEATHER-CLAD INST. PANEL + BELTLINE (ARTIF. NAPPA)
U55 MULTI-LINK AXLE
U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
VA FRONT AXLE

Maybach 62
Data produkcji: 2004-02-12

Cena export: 59.000 Euro.

Samochód wyprodukowany na rynek Abu Dhabi i później wysłany do Japonii.
Auto otrzymało ocenę 4.5 B i jest w bardzo fajnym stanie zachowania, praktycznie całe auto ma fabryczne wartości lakiernicze, z wyjątkiem tylnego lewego błotnika, na którym w jednym miejscu jest 160-190 um.
Powłoka lakiernicza w bardzo dobrym stanie, brak uszkodzeń lakieru, jedynie drobne ryski związane z codziennym użytkowaniem.

Brak rdzy czy powierzchownej korozji – spód jak w kilkuletnim aucie.

Jest to samochód bardzo zadbany, z pewną historią pochodzenia oraz przede wszystkim bezwypadkowy.

Wnętrze pojazdu bardzo zadbane, skóry oryginalnie matowe – nie wyślizgane.
Skóra w bardzo dobrej kondycje – zadbana.
Technicznie auto jest w bardzo dobrym stanie, silnik pracuje cicho i kulturalnie, skrzynia automatyczna gładko zmienia biegi.
Brak niepokojących dźwięków z zawieszenia czy układu napędowego.

Brak korozji na elementach nadwozia, a także podwozia.
Spód auta, wnęki kół i komora silnika są bardzo zdrowe.
Samochód jest w 100% bezwypadkowy, co też zaznaczamy na fakturze.
Niewielki przebieg oraz historia samochodu są potwierdzone książką serwisową.

Wnętrze samochodu jest bardzo ładne, skóra nie jest popękana ani wytarta.
Elementy drewniane posiadają niestety pęknięcia, które są widoczne na zdjęciach.
Skrzynia automatyczna, jak i silnik, pracują bardzo dobrze.

Elementy zawieszenia są w fabrycznej czarnej farbie – na niektórych zachowały się jeszcze fabryczne naklejki z kodami kreskowymi.