Mercedes 260E W124 1989 – 67000 PLN – Bukowina Tatrzańska

Rzędowa szóstka to dla wielu miłośników najwspanialsza jednostka, jaką świat wymyślił. Gładko pracująca, wolna od wibracji, świetnie smakuje również w wydaniu Mercedesa. Silnik o fabrycznym oznaczeniu M103 i pojemności 2,6 l występował w każdym nadwoziu sedan z gwiazdą na masce. Mogliśmy go odnaleźć zarówno w W201, w W124, jak i w W126. O ile z Baby-Benza uczynił pojazd niemal sportowy, a z W126 uczynił stateczną limuzynę, w W124 był złotym środkiem. Wystarczająco dynamiczny i względnie oszczędny, w przypadku nowego egzemplarza cenę windował powyżej 50 tys. DM. To było więcej, niż za 300D, ale było warto wówczas, i warto jest dziś, szczególnie jeżeli mówimy o zadbanym egzemplarzu z niskim przebiegiem i w pięknym stanie zachowania.

Mercedes 260E W124
Rocznik: 1989
Przebieg: 128000 km
Pojemność: 2600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 170 KM

Cena: 67000 PLN

Wyposażenie:
– centralny zamek,
– 4 elektryczne szyby,
– elektryczne lusterko pasażera,
– klimatyzacja,
– radio z epoki,
– tapicerka materiałowa

Posiadam na sprzedaż kultowego Mercedesa W124 z szesciocylindrowym silnikiem benzynowym i manualną pięciobiegową skrzynią biegów. Auto zostało zakupione od pierwszego właściciela w Hiszpani w stanie idealnym. Wszystkie elementy karoserii są w fabrycznym lakierze 172 anthracite grey (anthrazitgrau). Cała karoseria jest bezwypadkowa i nigdy nie miała najmniejszych ingerencji lakiernika. Powłokę lakierniczą oceniam na bardzo dobrą. Podwozie w pełni posiada oryginalne masy i zabezpieczenia. Jedyny zabieg jaki dokonałem, to powtórzenie powłoki woskowej z uwzględnieniem każdej wnęki oraz całego podwozia, jak i komory silnika (posiadam filmy z przeprowadzonego zabiegu).

Wnętrze idealne i w 100% fabryczne. Dekory drewniane mogą zadziwić stanem, w jakim się zachowały. Tapicerka foteli potwierdza niski przebieg, co zresztą widać też na innych elementach wewnątrz kabiny. Mówiąc o przebiegu jest niski, ale potwierdzony dodatkowo książką serwisową.

Komora silnika przypomina egzemplarz, który dopiero co opuścił fabrykę. Złotawy kolor elementów metalowych zachował się do dzisiaj. Silnik odpala bez problemu na zimno jak i na ciepło. Oczywiście z nowym olejem i płynami.

Jeżeli ktoś szuka 124-i w stanie kolekcjonerskim, to bez wątpienia powinien go obejrzeć. Na koniec dodam, że posiadam do niego komplet dokumentów oraz wszystkie fabryczne kluczyki, a ciekawostką jest oryginalne nigdy nie montowane koło zapasowe.

Zapraszam wszystkich do kontaktu, chętnie odpowiem na wszystkie pytania.

Telefon: +48 725 164 416
Miejscowość: Bukowina Tatrzańska