Mercedes-Benz

Mercedes 500 SL AMG R129 1991 – 199500 PLN – Wrocław

Zmodyfikowane zderzaki i listwy progowe oraz skromny ducktail na tylnej klapie, a do tego felgi AMG Aero… te niewielkie zmiany stylistyczne, które zaproponowało AMG do modelu R129 w pierwszej serii nie były jeszcze firmowane przez Mercedesa, ale przez to są zdecydowanie rzadsze, niż w późniejszych egzemplarzach. Trzeba też przyznać, że mają zdecydowanie więcej wyrazu niż późniejsza, produkcyjna wersja. W tym egzemplarzu przykuwa uwagę również sama fabryczna konfiguracja – kolor Almandinrot Metallic z pewnością przykuwa wzrok, a na pokładzie są tu takie rarytasy, jak komputer pokładowy Reiserechner, ADS, tempomat oraz niezwykle poszukiwane i cenione radio Becker Mexico CD. Jest elegancko, jest komfortowo, jest sportowo, i nie ma w tym przesady. Ten piękny egzemplarz pochodzi ze szwajcarskiego rynku, co również należy traktować jako duży plus.
Czytaj dalej Mercedes 500 SL AMG R129 1991 – 199500 PLN – Wrocław

Mercedes E 500 BlueEffICIENCY C207 2011 – SPRZEDANY

Klasa E Coupe została zaprezentowana na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie w marcu 2009 roku. Oryginalne hasło reklamowe modelu brzmiało „Klasa E Coupé. Obiekt pożądania”, i dla wielu taki samochód jest nim do dzisiaj. Podobnie jak w Klasie CLK , która w całości opierała się na płycie podłogowej ówczesnej Klasy C i która jedynie wizualnie opierała się na Klasie E, i tym razem płyta podłogowa Klasy C korzystała z serii 207. Technicznie rzecz biorąc, tylko około 60% coupe pochodziło z sedana Klasy E, a reszta pochodziła z Klasy C z serii 204. Nie oznaczało to oczywiście rezygnacji z mocnych silników. W prezentowanym E 500 pod maską odnajdziemy V8 4.7 biturbo, które po tuningu osiąga 525 KM. Łącząc ten fakt z rewelacyjną aerodynamiką samochodu (współczynnik oporu powietrza 0,24, czynił go jednym z najbardziej opływowych pojazdów produkcyjnych na świecie w tamtym czasie), osiągi są fenomenalne.
Czytaj dalej Mercedes E 500 BlueEffICIENCY C207 2011 – SPRZEDANY

Mercedes 600 W100 1971 – 799000 PLN – Poznań

Mercedes 600 W100 narodził się w latach 60-tych, w czasach, gdy bogactwo nie było wstydliwe. To prawdziwe arcydzieło inżynierii, najbardziej luksusowa i zaawansowana technologicznie limuzyna swoich czasów. Napędzany nową jednostką 6,3 l V8, wyposażony został w pneumatycznie wspomagane hamulce i hydropneumatycznie sterowane zawieszenie oraz regulację foteli, szyb i centralny zamek, a także automatyczną skrzynię biegów oraz klimatyzowany przedział kierowcy i pasażerów. Mercedes W100 zapewniał fenomenalny komfort i fantastyczne osiągi. Przyspieszenie do pierwszej setki trwało 10 s, a prędkość maksymalna przekraczała 200 km/h. Przy masie dochodzącej do 2,5 tony, nikogo nie dziwiło, że otrzymał przydomek „Grosser”. Powstawał wyłącznie na specjalne zamówienie, w latach 1963 – 1981 zbudowano ich 2677 sztuk, w tym 2190 czterodrzwiowe sedany, takie jak oferowany przed Legends Duda – Cars. Jego historia jest znana, samochód odkupiony został od pierwszego właściciela, a to w przypadku tego modelu – jak wiemy – zawsze były wyjątkowe osoby.
Czytaj dalej Mercedes 600 W100 1971 – 799000 PLN – Poznań

Mercedes S 63 L AMG V221 2009 – 195000 PLN – Zalasewo

Może i waży swoje, lecz jakie to ma znaczenie, kiedy pierwszą setkę można tu osiągnąć w 4,6 s, a to wszystko przy wykorzystaniu imponującej, wolnossącej jednostki o pojemności 6,2 l? Mercedes S 63 L AMG V221 to prawdziwy symbol odchodzącej epoki, w której moc uzyskiwano z pojemności, a nie turbosprężarek i silników elektrycznych. W ofercie znajdował się jedynie w latach 2006-2010, by ustąpić miejsca biturbo. Ten w ogłoszeniu to model poliftowy, dostępny z tym silnikiem jedynie przez rok (2009-2010). V221 to fabryczne oznaczenie wersji o przedłużonym rozstawie osi, oferującej prawdziwie królewskie warunki podróży. A z zewnątrz? Piękna i dopracowana sylwetka, przez wielu uważana za najwspanialszą limuzynę w historii. Ten egzemplarz jest w fantastycznym stanie i w cenie, która jest zaledwie częścią tej sprzed 15 lat.
Czytaj dalej Mercedes S 63 L AMG V221 2009 – 195000 PLN – Zalasewo

Mercedes CL 500 C215 2001 – 58000 PLN – Sieradz

Model CL coupe W215 powstał na bazie S klasy. To była nowa era i mocne wejście w nowe tysiąclecie. Lekka, sportowa sylwetka, zupełnie odmienione wnętrze i wspaniały komfort, gwarantowany przez pneumatyczne zawieszenie. Potrafi wszystko to, co jego czterodrzwiowy odpowiednik, ale jest przy tym smuklejszy i przynajmniej niegdyś – był droższy. Dziś – jeżeli tylko wybierzecie odpowiednio zadbany egzemplarz – może też nie będzie tanio, ale ilość przyjemności, jaką Wam zagwarantuje, trudna będzie do przebicia. Ten egzemplarz CL500 pochodzi ze Szwajcarii, choć od ponad dekady jeździ już po polskich drogach. Jego przebieg to obecnie tylko 77 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes CL 500 C215 2001 – 58000 PLN – Sieradz

Mercedes 560 SEL W126 1987 – 93000 PLN – Poznań

Mercedes 560 SEL W126 to prawdziwy wzór klasycznej limuzyny, o ponadczasowej sylwetce zaprojektowanej przez Bruno Sacco. Wyróżnia ją wspaniały komfort, imponująca przestrzeń we wnętrzu i najwyższa jakość wykonania. Ten okaz 560 SEL to propozycja dla ludzi, którzy szukają egzemplarza przywróconego do eksploatacji, po odpowiednim serwisie, zarejestrowanego już w kraju. Ten egzemplarz w pięknym ciemnoniebieskim odcieniu, z wydłużonym rozstawem osi, welurowym wnętrzem i regulowaną tylną kanapą, Legends sprowadziło 4 lata temu, a teraz wrócił od do oferty.
Czytaj dalej Mercedes 560 SEL W126 1987 – 93000 PLN – Poznań

Mercedes G 500 W463 2003 – 229900 PLN – Gliwice

G klasa to legenda na kołach. Ponadczasowy design samochodu odświeżany tylko z roku na rok wciąż jest aktualny. W tym roku mija 44 lata od wprowadzenia modelu na rynek, a 30 lat temu Mercedes po raz pierwszy wyposażył klasę G w ośmiocylindrowy silnik. Egzemplarz prezentowany w ogłoszeniu to druga seria w kompletnym pakiecie AMG Look. Prezentowane G 500 wyposażonw w silnik V8 należy do serii W463. Auto w przeciwieństwie do modeli W460/W461 zostało wyposażone w stały napęd na cztery koła z elektronicznie blokowanymi wszystkimi dyferencjałami. Może być nie tylko przykuwającym wzrok towarzyszem przejażdżek, ale i lokatą kapitału.
Czytaj dalej Mercedes G 500 W463 2003 – 229900 PLN – Gliwice

Mercedes S 550 L V221 2005 – 95900 PLN – Gliwice

Produkowany od 2005 roku Mercedes klasy S generacji W221/V221 otrzymał zupełnie inną stylizację od poprzednika, a potężne łuki jego błotników świetnie wyglądają do dziś. Jeżeli komukolwiek błotniki te wydawały się zbyt mało wyzywajace, idealnym wyjściem był pakiet firmy Lorinser. Na tak drapieżnie wystylizowane auto każdy zwróci uwagę. W modelu S 500/S 550 z lat 2005–2010, czyli takim jak prezentowany, jest to 5,5-litrowe V8 o mocy 388 KM i fabrycznym oznaczeniu M273. Dzięki szybkiej, 7-stopniowej skrzyni G-Tronic przyspieszenie do pierwszej setki zajmuje tu zaledwie 5,4 s. Ten pojazd w wersji z długim rozstawem osi o fabrycznym oznaczeniu V221 to połączenie luksusu i przykuwającego uwagę tuningu.
Czytaj dalej Mercedes S 550 L V221 2005 – 95900 PLN – Gliwice

Mercedes 220D W115 1970 – 85000 PLN – Gaj

Egzemplarze pierwszej serii to zawsze te, które najbardziej rozpalają serca miłośników marki z gwiazdą na masce. To w nich najbardziej widoczny jest pierwotny zamysł projektantów i spojrzenie właściwe dla epoki, wolne od unowocześnień, które wprowadzane były zawsze, lecz w pogoni za modą i nowoczesnością zmieniały pierwotną wizję. W przypadku modelu W114/W115 pierwszej serii mówimy od egzemplarzach produkowanych od 1968 roku do połowy roku 1973. Wyróżniają się one gładkimi tylnymi lampami, wypukłymi kloszami lamp przednich, dodatkową listwą chromowaną pod przednim zderzakiem, dzielonymi na dwie części przednimi bocznymi szybami (z uchylnymi fletnerkami) i innymi wzorami tapicerki, z przednimi fotelami bez zagłówków. Niby kilka detali, lecz rzecz to dla miłośników niezwykle ważna i miło zawsze widzieć egzemplarz w pełni zgodny z oryginałem. Ten Mercedes 220D W115 to okaz wyśmienity. Pierwsza seria wyglądająca dokładnie jak z fabryki, dopieszczona i godna podziwu.
Czytaj dalej Mercedes 220D W115 1970 – 85000 PLN – Gaj

Mercedes 250 W123 1980 – 82000 PLN – Gaj

Beczka to symbol. Od rozpoczęcia produkcji seryjnej w listopadzie 1975 roku do stycznia 1986 z linii montażowej zjechało łącznie prawie 2,7 miliona egzemplarzy. Przez szereg lat był to bestseller i pozycja na samym szczycie listy sprzedaży nowych samochodów w Niemczech, a przecież trzeba pamiętać, że nigdy nie było to auto tanie. Seria uznawana jest za uosobienie solidności, a pięknie utrzymane egzemplarze fascynują do dziś. Ten Mercedes 250 W123 zachęca piękną kolorystyką i sześciocylindrową jednostką benzynową pod maską. Ma niewysoki przebieg i został w pełni przygotowany do eksploatacji, zarówno od strony mechanicznej, jak i wizualnej. Taki zakup to czysta przyjemność.
Czytaj dalej Mercedes 250 W123 1980 – 82000 PLN – Gaj