Mitsubishi Lancer Evo 6 TME 2000 – 300000 PLN – Raszyn

Mitsubishi Lancer Evo 6 TME (Tommi Makinen Edition) powstało, aby uczcić czwarte z rzędu rajdowe mistrzostwo świata Tommiego Makinena. To specjalna edycja Evo 6, slangowo określana jako Evo 6.5. Została zaprojektowana, aby możliwie przypominać rajdowy samochód grupy A, choć była to cywilna wersja przewidziana do użytku drogowego. Najbardziej widoczną zmianą był agresywny projekt przedniego zderzaka, pozwalająca zwiększyć siłę docisku i jednocześnie zwiększyć ilość powietrza, które mogło być zassane do silnika. Specjalnie dostrojone zostało zawieszenie, a tytanowa turbosprężarka otrzymała koło sprężarki o mniejszej średnicy, aby zapewnić lepszy moment obrotowy i lepszą rekcję na gaz w niskim i średnim zakresie obrotów.

Mitsubishi Lancer Evo 6 TME
Rocznik: 2000
Przebieg: 131256 km
Pojemność: 1997 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 295 KM

Cena: 300000 PLN

To jak jest w końcu? Lancer czy Impreza? Do którego teamu należysz?

Subarak jest przyjazny w codziennej eksploatacji, natomiast zajadłość Lancera jest cudowna i uzależniająca.

Tym razem do sprzedaży komisowej trafia Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Makinen Edition z 2000 roku. Czym jest evo? Rajdową legendą lat 90-tych, a wersja TME nazywana evo 6.5 jest jej najbardziej zaawansowaną evolucją typoszeregu 4-6. Osobiście kocham te auta za ich bezawaryjność, precyzję prowadzenia i wygląd. Przyspieszenie poniżej 5 sekund do 100 km/h, napęd na 4 koła i świst turbosprężarki powodują wiecznego banana za kierownicą. Polecam przeżyć to!

Prezentowane evo to 1 z 1120 białych TME dedykowanych na rynek japoński, które przeszło konwersję z RHD na LHD i totalną odbudowę od śrubki w R-EVO Performance and Renovation. Co ważne, właściciel tego auta przez lata zbierał oryginalne części do Lancerów, dlatego ten egzemplarz jeździ jak fabryczne LHD. Zamontowano w nim bardzo poszukiwane i oryginalne elementy takie jak przekładnia kierownicza LHD, światła EU (Stanley, a nie Depo), fabryczny układ wydechowy, fabryczne radio Mitsubishi. Evo jest w pełni seryjne, generuje 295 KM na hamowni i nie chce więcej z uwagi na fabryczny wydech.

Popatrzcie na zdjęcia – wóz jest jak nowy i tak samo jeździ. Zarejestrowany w Polsce, z odstępstwem (krótki VIN) oraz opinią rzeczoznawcy dotyczącą zmiany konstrukcyjnej jaką jest przekładka. Wszystko TOP.

Telefon: +48 602 151 650
Miejscowość: Raszyn pod Warszawą