Mitsubishi Lancer Evo VIII 2004 – SPRZEDANE

Projektowany na trasy rajdowe, lecz wypuszczony na drogi. Odpowiednie sformułowanie regulaminu grupy A Rajdowych Mistrzostw Świata sprawiło, że w latach 90. i na początku nowego wieku każdy mógł kupić samochód, którego niemal bliźniacze wersje walczyły o najwyższe tytuły w rajdach. Co otrzymywał kierowca w przypadku Lancera Evo VIII? Dwulitrowe turbo z dużym potencjałem tuningu, 6-stopniową skrzynię manualną, napęd na cztery koła z aktywnym centralnym mechanizmem różnicowym, amortyzatory Bilstein. Mitsubishi Lancer Evo VIII przez wielu uznawane jest za najlepsze w serii. Łączy w sobie czysty design i komfort nowej ery, ale nie ma jeszcze elementów wyposażenia, które można by uznać za zbędne. Ten egzemplarz wybitnie się wyróżnia swoim kolorem. Żółty doskonale pasuje do komiksowego wizerunku Evo i z pewnością jest tu dużym atutem.

Mitsubishi Lancer Evo VIII
Rocznik: 2004
Przebieg: 149000 km
Pojemność: 1997 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 400 KM

Mitsubishi Lancer Evolution VIII z 2004 roku. Samochód z polskiego salonu, oryginalne LHD, w oryginalnym bardzo poszukiwanym kolorze.

Powstało zaledwie kilkaset egzemplarzy w kolorze żółtym (większość źródeł wspomina o 366 sztukach, ale nie mam pewności czy uwzględniono w tym LHD).

Lancera kupiła moja partnerka 3 lata temu. Było to legendarne, „żoliborskie” evo. Auto przeszło odbudowę blacharsko-lakierniczą z podwoziem włącznie w 2021 roku w warszawskiej firmie Detailingshop.pl i od tamtej pory przejechało 5000 km po warszawskich ulicach.

Wyglądający prawie seryjnie dwulitrowy turbodoładowany silnik dysponuje mocą 400 KM (seryjnie 265 KM) i został zbudowany 15.000 km temu przez firmę FF-Sport z Czosnowa (firma budująca auta do sportu m.in. dla Pana Oleksowicza). Zachowuje się seryjnie, ale jeździ dużo sprawniej i jest rewelacyjny w dolnym zakresie obrotów. Został wystrojony w 2021 przez Lutka.

Misiek jest wyposażony w zawieszenie Ohlinsa Road & Track plus poliuretany, felgi 18 cali Arcastinga oraz opony Michelin Pilot Sport 4 z 2020 roku. W aucie jest ponadto nowy układ hamulcowy, pompa dyfrów po regeneracji, rozrząd z 2021 roku. Przebieg wynosi 149.000 km.

Auto posiada seryjną, 5 biegową skrzynię biegów oraz napęd na 4 koła.
Evo jest w bardzo dobrym stanie, wszystko w nim działa, no i ten kolor…dwa razy rzadszy niż bardzo poszukiwany czerwony.