Porsche 911 Carrera 4 964 1990 – SPRZEDANE

Trzecia generacja Porsche 911, określana w wewnętrznej nomenklaturze jako typ 964, łączy tradycyjną sylwetkę klasycznego modelu z nowoczesną techniką. Choć koncepcja sylwetki była kontynuacją klasycznej linii, w jego wnętrzu kryło się 85% całkiem nowych części. Chłodzony powietrzem 6-cylindrowy bokser miał teraz pojemność zwiększoną do 3,6 litra i w podstawowej wersji osiągał moc 250 KM. Całkowicie nowe było również zawieszenie, odrzucające koncepcję używanego przez 40 lat drążka skrętnego. Dodatkowo 964 była pierwszym Porsche 911, w którym zaoferowano opcjonalny napęd na wszystkie koła. To Porsche 911 Carrera 4 964 to bardzo pożądana konfiguracja z manualną skrzynią biegów, lakierem Slate Gray oraz felgami Cup 1. Do tego wloty powietrza z wersji RS, sportowa kierownica ClubSport, delikatnie zmodyfikowany układ jezdny. Wygląda niezwykle smacznie, w takiej konfiguracji będzie idealne na weekendową przejażdżkę, szczególnie na krętą, górską drogę.

Porsche 911 Carrera 4 964
Rocznik: 1990
Przebieg: 134000 km
Pojemność: 3600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 250 KM

Sprzedam Porsche 964 Carrera 4 w świetnym stanie, sprowadzone z Japonii w 2017 roku. Auto bezwypadkowe.

Bardzo pożądana konfiguracja z manualną skrzynią biegów, lakierem Slate Gray oraz felgami Cup 1. Do tego wloty powietrza z wersji RS, sportowa kierownica ClubSport, dywaniki z Car Bone.

Po przypłynięciu do Polski duży serwis startowy w Call911 (uszczelnienie silnika i napędu, wymiana elementów eksploatacyjnych, nowe opony itp.) Auto cały czas jeździło, w międzyczasie doprowadzałem je do obecnego stanu:
– zawieszenie wymienione na Bilstein B6 + sprężyny Eibach. Do tego regulowane stabilizatory H&R z przodu i z tyłu oraz gumy wymienione na drogowe poliuretany Powerflex (fioletowe),
– hamulce po renowacji, zaciski z nowymi tłoczkami, uszczelkami, przewody w stalowym oplocie,
– układ wydechowy zrobiony na zamówienie u Kalińskiego w Baranowie, sportowy katalizator 200 cell + cup pipe Dansk + tłumik końcowy custom, głośność umiarkowana, zbliżona do układu fabrycznego,
– cały lakier po detailingu, nałożona powłoka UNC-R, środek wyczyszczony i zabezpieczony w bardzo dobrym stanie,
– felgi po renowacji, świeże opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

Samochód dla kogoś kto chce kupić bezproblemowe 964 w świetnym stanie, bez zabawy w kilkumiesięczne sprowadzanie oraz późniejsze wycieczki do mechaników w celu odnowienia wszystkich układów.
Tutaj auto od kilku lat w kraju, serwisowane w warsztatach specjalizujących się w klasycznych Porsche: Call911, 911Hubert, 911cars.pl.